مکتب حاج قاسم سلیمانی در مدارس و دانشگاهها تدریس و تبیین شود
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
شناسه : 292426
11
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت:باید در فضای مجازی و حقیقی وصیتنامه ایشان مورد توجه قرار گرفته و در مدارس و دانشگاهها به عنوان یک کتاب درسی مورد استفاده قرار گیرد.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر انتقال مکتب حاج قاسم به نسل امروزی، اظهار کرد: در این راستا باید بسیار کار و تلاش کرد .

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی باید مورد مطالعه قرار گیرد، افزود: باید در فضای مجازی و حقیقی وصیتنامه ایشان مورد توجه قرار گرفته و در مدارس و دانشگاهها به عنوان یک کتاب درسی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: حاج قاسم تنها یک شخصیت نبود بلکه یک مکتب بود و باید به عنوان یک مکتب مورد مطالعه قرار گیرد.

حسن زاده با بیان اینکه در وصیتنامه ایشان نسبت به آحاد و اقشار مختلف جامعه توصیه ها و سفارشاتی را داشته اند، تصریح کرد: باید این توصیه های ایشان که خطاب به علما و آحاد مختلف مردم و بویژه حمایت از ولی فقیه باید همواره مورد توجه ما قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه حاج قاسم محبوب دل تمام مردم ایران است، اظهار کرد: باید اندیشه و تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی را ترویج کرد و در این راستا می توان دانشکده ای نیز تاسیس کرد تا این اندیشه ترویج شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.