موافقت هیئت دولت با ارتقا بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری
۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 295230
14
عیسی زاده خبر داد؛  نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی از موافقت هیئت دولت با ارتقا بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی میاندوآب بویژه در بخش باروق و مرحمت آباد منتشر شد که نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با امام جمعه چهاربرج از ارتقا این دو بخش به فرمانداری و نصب تابلوی فرمانداری در این دو بخش در آینده نزدیک خبر داد.

برای پیگیری صحت و سقم این خبر با مهدی عیسی زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تماس گرفته و موضوع را جویا شدیم.

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر با اعلام موضوع ارتقا بخشداری این دو بخش به فرمانداری در هیئت دولت، گفت: هیئت دولت با ارتقا بخشداری مرحمت آباد و باروق به فرمانداری موافقت کرده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می کنیم پس از طی مراحل اداری و با مشخص شدن سرپرست فرمانداری، تابلوی فرمانداری در دو بخش مرحمت آباد و باروق در آینده و در یک روز مناسب نصب شود.

وی با بیان اینکه  قطعا این موضوع زمینه ساز توسعه و پیشرفت این سه شهرستان خواهد شد و مردم از برکات آن بهره مند می شوند، افزود: هم اکنون مقدار بودجه به یک شهرستان  در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی و بهداشتی و… اختصاص می یابد و تقسیم می شود که در آنصورت سه ردیف بودجه جداگانه در هر بخش مانند فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، خدماتی و…برای سه شهرستان مشخص خواهیم داشت‌ و مردم بهتر از بودجه و خدمات بیشتر و بهتر بهره مند خواهند شد.

عیسی زاده به افزایش زمینه های اشتغال زایی با ارتقا بخش مرحمت آباد و باروق به شهرستان اشاره کرد و گفت:در هر شهرستان شاید بیش از ۵۰۰-۶۰۰ در بخش دولت اشتغال می یابند که این تعداد نیرویی که در بخش دولتی با استقرار ادارات مشغول به کار می شوند شاید بیش از چند کارخانه باشند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میاندوآب حتی این ظرفیت را دارد که بخش های دیگری نیز تشکیل شود و قطعا نتایج مثبت و فواید این طرح بسیار بیشتر و به نفع مردم است که آینده آن را نشان خواهد داد.

وی در ادامه گفت: یکی از فواید این ارتقا این است که اگر در آینده تصمیم بر تشکیل استان جدید در منطقه باشد، میاندوآب‌ به عنوان بهترین گزینه بوده و این شهرستان‌ها نیز به عنوان یک پشتوانه برای میاندوآب باشند.

عیسی زاده افزود: در اولین فرصت با مردم منطقه دیدار خواهم کرد و به حول قوه الهی شاهد ارتقا شهرستان در زمینه های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.