مهم ترین وظیفه نیروهای انقلابی، حراست از انقلاب و ممانعت از انحراف است/ عده ای میاندوآب را سیاسی کرده اند که این یک آسیب است
۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
شناسه : 295001
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: در حال حاضر مهم ترین وظیفه نیروهای انقلابی، حراست از انقلاب و ممانعت از انحراف است.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر برقراری عدالت اجتماعی، اظهار کرد: فاصله طبقاتی سبب افزایش آسیب های اجتماعی می شود.

امام جمعه میاندوآب افزود: فاصله طبقاتی آن زمان بوجود می آید که در همین میاندوآب یک نفر فیش حقوقی ۶۸ میلیون تومانی داشته باشد و در مقابل یکی هم که من اسم آن را برده داری نوین می گذارم در شرکت های پیمانکاری با قانون های خاص مشغول شود و یا کارمند اداره ای از صبح تا پایان وقت اداری با حقوق ۸ -۱۰ میلیونی که نصف وقت اداری هم با گوشی خود بازی می کند، مشغول به کار است و در مقابل کارگر همان اداره با حقوق یک تا میلیونی آن هم با تاخیر چند ماهه از بامداد مشغول به کار باشد.

وی گفت: یکی از دلایل اصلی فاصله طبقاتی آن است که اغنیا به وظیفه دینی خود طبق دستورات دینی عمل نکنند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، تصریح کرد: کشوری(آمریکا) در دنیا مدعی حقوق بشر است که هواپیمای مسافربری را با موشک ساقط می کند و باید گفت افسوس به حال سازمان ملل و انسان‌هایی که از آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا تبعیت می کنند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ با اشاره به روز قلم و با تاکید بر توجه به فضای مجازی، گفت: نباید از فضای مجازی غفلت کرد چرا که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده و به دنبال دین زدایی و دین هراسی با استفاده از این فضا است.

وی در ادامه خطبه ها با ابزار تاسف نسبت به سیاست زده بودن میاندوآب، تصریح کرد: پیش از این نیز بارها نسبت به سیاست زده شدن شهر هشدار داده ام و اکنون نیز می گویم که عده ای میاندوآب را سیاسی کرده و این یک آسیب است.

امام جمعه میاندوآب افزود: در مدت هشت سالی که در میاندوآب بوده، بیش از هشت شهردار و سرپرست شهرداری دیده ام و متاسفانه همه نیز ادعای توانایی و دانایی دارند.

حسن زلده با تاکید بر مدارا با مردم، اظهار کرد: متاسفانه به بنده اطلاع دادند که در روز تعطیل مانع از دایر کردن بساط یک میوه فروش برای کسب روزی حلال شده اند، در حالی که روز جمعه شهر خلوت بوده و مانعی برای عبور و مرور ایجاد نمی کند که در مقابل این رفتار آنها بنده از این فرد دست فروش عذرخواهی می کنم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ به وظایف نیروهای انقلابی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مهم ترین وظیفه نیروهای انقلابی، حراست از انقلاب و ممانعت از انحراف است.

حسن زاده باتاکید بر اینکه نباید اجازه داد تا نفوذی ها انقلاب را به انحراف بکشانند، تصریح کرد: راه حفظ و حراست از انقلابی التزام به اسلام و عمل به دستورات دین، اتحاد و همدلی و پرهیز از تهمت و سهم خواهی است.

وی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا مستقل باشیم، افزود: باید استقلال گرایی و سلطه ستیزی الگو و محور حرکت مسئولان باشد و با اتکا به درون و پرهیز از نگاه به بیرون، حول محور ولایت حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.