مهارت آموزی نیاز جامعه کارگری است
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
شناسه : 307659
6
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مهارت آموزی یکی از مهم ترین نیازهای جامعه کارگری است و لذا باید مهارت آموزی کارگران از طریق فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گیرد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نقش مهم کارگران در امر اقتصاد در جامعه، اظهار کرد: کارگران ستون اصلی اقتصاد و محور رونق تولید و تحقق شعار سال هستند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران نقش مهمی در بخش های مختلف جامعه داشته و جامعه کارگری، قشر و جامعه ای مهم در کشور است.

وی با بیان اینکه کارگران در هر حرفه و عرصه ای اعم از صنعت، کشاورزی، گردشگری، اقتصاد و معادن تعیین کننده هستند، گفت: در واقع کارگران، ستون و خیمه اصلی اقتصاد بوده و نقش و جایگاه کارگران در این عرصه بر هیچکس پنهان نیست.

عیسی زاده در ادامه با تاکید بر اینکه باید به مهارت آموزی کارگران توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: مهارت آموزی یکی از مهم ترین نیازهای جامعه کارگری است و لذا باید مهارت آموزی کارگران از طریق فنی و حرفه ای مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی هم چنین بر لزوم تامین حق و حقوق کارگران نیز تاکید کرد و گفت: باید حق و حقوق کارگران نسبت به معیشت و تورم تامین شده و ما نیز در کمیسیون اجتماعی مجلس هر آنچه در توان داریم برای تأمین معیشت و رفاه کارگران در هر رده و بخشی به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.