منتقدان را بی عقل دانستن و جلوی نقادی را گرفتن، عین بی عقلی است/ کم کاری در مورد دریاچه ارومیه قابل توجیه نیست/ خشک شدن دریاچه ارومیه، فاجعه زیست محیطی به وجود می آورد
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
شناسه : 272537
3

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، این خود عین بی عقلی است و جلوی نقادی را گرفتن، بی عقلی است، چرا که همه حق انتقاد دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت روز درختکاری در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد:آب، خاک و هوا سه عنصر ضروری بشر هستند که اگر با مشکل مواجه شوند، زندگی بشر نیز به مخاطره می افتد و باید در اولویت قرار گیرند.

امام جمعه میاندوآب افزود: نمونه این موضوع مشکلات گرد و غبار است که در خوزستان شاهد آن هستیم، به خاطر برخی کم کاری هاست که به مرور زمان اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اهمیت درختکاری و حفظ محیط زیست، گفت: اگر می خواهیم جلوی تخریب محیط زیست و از بین رفتن عناصر لازم برای حیات را بگیریم باید به درختکاری و حفاظت از محیط زیست اهمیت بدهیم تا مانع از بوجود آمدن شرایطی مانند خوزستان در این منطقه شویم.

حسن زاده با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه، تصریح کرد: اگر چه کم کاری برخی در مورد دریاچه ارومیه قابل توجیه نیست ولی خشک شدن دریاچه ارومیه، فاجعه زیست محیطی به وجود می آورد که نه تنها این منطقه بلکه کشور را تهدید می کند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه هر ایرانی حق دارد تا مطالب خود را بیان کند، اظهار کرد: دموکراسی به این معناست که هر کسی مطالبات شخصی و صنفی خود را بیان کنند و اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، دموکراسی تبدیل به دیکتاتوری می شود.

وی افزود: اگر منتقدان را بی عقل بدانیم، این خود عین بی عقلی است و جلوی نقادی را گرفتن، بی عقلی است، چرا که همه حق انتقاد دارند.

حسن زاده با بیان اینکه مردم باید به واقعیات توجه داشته باشند نه برخی حرفها، گفت:  مردم برای این انقلاب و نظام، هزاران شهید داده اند و پای آن ایستاده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.