شعار سال با مشارکت مردم و مسئولان محقق می‌شود
۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317675
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال عملیاتی می‌شود.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه نام‌گذاری سال‌های اخیر که با محوریت تولید و اقتصاد بوده، بار دیگر به موضوع اقتصادی و تولید توجه کرده و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه توجه به موضوع «جهش تولید» در نام‌گذاری امسال نشان‌دهنده اهمیت این موضوع است، افزود: از سوی دیگر باتوجه‌به اشاره به نقش مردم در شعار سال، این موضوع نیز قابل‌توجه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد که تا زمانی ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست یابیم، نمی‌توانیم برسیم؛ همچنان که در سال‌های اخیر که شعار سال با محوریت اقتصاد نیز بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

حسن‌زاده با تأکید بر همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال عملیاتی می‌شود.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه متأسفانه دولت‌ها تاکنون نتوانسته‌اند منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال عملیاتی کنند، اظهار کرد: نظر تمام کارشناسان این است که مردم نقش کمی در اقتصاد دارند و لذا مردم و سرمایه‌داران باید پای صحنه تولید بیایند که بدون حضور و مشارکت مردم موفقیت به دست نمی‌آید.

وی با تأکید بر اینکه شعار سال یک شعار کلیدی است که هم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هم در کاهش آسیب‌های اقتصادی می‌تواند نقش‌آفرین باشد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری باید یک حرکت جهشی در تولید صورت‌گرفته و قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها را شناسایی و آنها را در راستای شعار سال عملیاتی کرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.