منافع عموم نباید فدای عده ای خاص شود/ حضور مردم در صحنه، خنثی کننده توطئه های دشمنان است
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
شناسه : 265803
4

امام جمعه میاندوآب گفت: همیشه باید عام را در نظر داشت نه عده ای خاص را و هرگز نباید مصلحت  و منافع عامه مردم را فدای خاص کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در شورای اداری شهرستان میاندوآب در سخنانی با اشاره به توصیه های حضرت امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک اشتر، اظهار کرد: میانه روی و اعتدال یکی از توصیه های حضرت علی(ع) به مالک اشتر است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه همیشه باید عام را در نظر داشت نه عده ای خاص را، افزود: هرگز نباید مصلحت  و منافع عامه مردم را فدای خاص کرد.

وی گفت: اگر  مصلحت عده ای خاص را در نظر بگیرید، شکست می خورید و باید همیشه مصلحت، عام را در نظر داشته باشید.

حسن زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر مردم باشند، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه همیشه، توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و این حضور مردم در صحنه های مختلف مانند روز قدس، 22 بهمن، 13 آبان و 9 دی و… حافظ اقتدار نظام است.

امام جمعه میاندوآب هم چنین به فرارسیدن ایام محرم اشاره و با بیان اینکه خدافراموشی یکی از دلایل رویارویی یزیدیان با امام حسین(ع) و یارانش بود، افزود: یکی از دلایل واقعه عاشورا، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد و در نتیجه واقعه ای مانند حادثه عاشورا به وقوع می پیوندد.

وی گفت: خدافراموشی سبب شد تا عده ای مقابل اولاد پیامبر اکرم(ص) و یارانش ایستادند و لذا باید مراقب بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.