ملت بصیر ایران، توطئه های دشمنان را خنثی می کنند/ فتنه های دشمن پایانی ندارد
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 270210
6

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: دشمن بداند، مردم بصیر ایران اسلامی همه توطئه ها و فتنه های آنها را خنثی می کنند و هیچ غلطی نمی توانند بکند.

پ
پ

حجت الاسلام علی اکبر دارابکلایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در مقابل فتنه ها ایستاده اند، اظهار کرد: ملت ایران بارها نشان داده اند که برای دفاع از ارزش های انقلاب و ارکان نظام تا پای جان ایستادگی می کنند، همانطور که این پیام را در 9 دی به دنیا اعلام کردند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: مردم ایران اسلامی به دنیا بارها این پیام را اعلام کرده اند که اگر فتنه ای حتی پیچیده تر از فتنه 88  هم شکل بگیرد باز هم هوشمندانه مانند حماسه 9دی به صحنه خواهند آمد و دشمنان را مایوس خواهند ساخت.

وی افزود: دشمن در 40 سال گذشته همه راه ها را امتحان کرده است و ملت ما نیز نشان داده که در دفاع از انقلاب اسلامی و ارکان نظام و اسلام از هیچ چیزی کوتاهی نکرده و تا پای جان  برای دفاع از انقلاب اسلامی ایستادگی می نماید.

دارابکلایی تصریح کرد: دشمن بداند، مردم بصیر ایران اسلامی همه توطئه ها و فتنه های آنها را خنثی می کنند و هیچ غلطی نمی توانند بکند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور اظهار کرد: دشمنان خارج نشین ایران اسلامی همواره برای مقابله با انقلاب اسلامی توطئه چینی می کنند و حضور مردم در همین حماسه 9 دی، پاسخ قاطعی به  آنهاست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.