ملت ایران همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند/ در تحلیل ها و سخنان از جاده انصاف خارج نشوید
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
شناسه : 300206
7
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در روز قدس نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت و مردم مظلوم فلسطین هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه ما عادت به خودتحقیری داریم، گفت: متاسفانه همیشه عادت کرده ایم‌ علیه مسئولان صحبت کرده و پیشرفت ها و اقدامات را نبینیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، اظهار کرد: باید انصاف داشته باشیم و پیشرفت ها را نیز در حوزه های مختلف اعم از بهداشت و درمان و فناوری، علمی  و…. ببینیم.

وی افزود: به طور مثال پیش از انقلاب اسلامی در حوزه پزشکی، پزشکان هندی در بیمارستان های ما طبابت می کردند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی پزشکان ایرانی حرف اول را در دنیا می زنند.

حسن زاده با بیان اینکه مردم همواره پای نظام و انقلاب ایستاده اند، تصریح کرد: از جمله نشان های کارآمدی نظام این است که بعد از دو سال کرونا، مردم امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت میلیونی آمدند و نشان دادند که همیشه نیز در صحنه هستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه نمونه مردم ایران اسلامی در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود، افزود: مردم در روز قدس نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت و مردم مظلوم فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی می گویند که معنویت در جامعه کم شده است، گفت: کسانی که می‌گویند، معنویت در جامعه کاهش یافته مگر حضور مردم در مراسمات شب های قدر و نماز عید فطر را ندیدند؟

حسن زاده تصریح کرد:  ما در ایام کرونا دیدیم که پزشکان ایران اسلامی چگونه از خودگذشتگی کردند، ما جوانانی را داشتیم که برای مدافع حرم شدن از هم سبقت می گرفتند و به دنبال اعزام به جبهه مقابله با داعش بودند، این انقلاب شهید حججی ها تربیت کرده و همه اینها نشان می دهد که رویش های انقلاب تمام نشده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این انقلاب ابهت پوشالی آمریکا را به زمین زده است و مردم نیز همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و هیچگاه نیز خسته نشده اند، اظهار کرد: هر کشوری بود نمی توانست در مقابل این همه هجمه و تحریم‌ها و توطئه ها دوام بیاورد اما مردم ایران اسلامی پای این انقلاب ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه  مردم طاغوت را کنار زدند تا مردم سالاری دینی در جامعه حاکم شود، گفت: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و در راستای حل مشکلات فرهنگی، سیاسی، بین المللی، اقتصادی آنها قدم بردارند.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر رونق مساجد، افزود: باید برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان را در طول ایام سال حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.