ملت ایران بزرگ‌ترین برنده انتخابات هستند
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
شناسه : 317017
3
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: جمعه انتخابات، زیباترین جمعه ملت ایران بوده و شنبه فردای انتخابات نیز فقط ملت ایران است که برنده این صحنه هستند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: انتخابات رویدادی مبارک و افتخارآفرین و آوردگاه بزرگ ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران است.

امام‌جمعه میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در لحظات اولیه رأی‌گیری، گفت: امیدواریم انتخابات پرشور و گسترده‌ای را شاهد باشیم همچنان که حضور مردم از لحظات اولیه نویدبخش این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دمیدن هوای تازه و نشاط در جامعه بوده و سبب نشاط اجتماعی می‌شود، افزود: انتخابات امکان دست‌به‌دست شدن قدرت در عرصه‌های مختلف به وجود می‌آید که مصداق امر جامع است.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل، انتخابات را آماج حملات خود قرار داده است، تصریح کرد: توپخانه پروپاگاندای دشمن انتخابات را هدف قرار داده و از مدت‌ها پیشروی این موضوع متمرکز شده‌ و به دنبال حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دشمنان و کل جریان ضدانقلاب و ضد ایران زیر پرچم کفر جهانی، از مدت‌ها پیش پرچم مقابله با انتخابات را به دست گرفته‌اند و بیش از ۵۰۰ شبکه کثیف علیه انتخابات لجن‌پراکنی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام در سالگرد عملیات بزرگ دفاع مقدس مثل عملیات خیبر، بدر، والفجر ۸ و کربلای ۵ قرار داریم، اظهار کرد: شهید همت که از شهدای این ایام هستند، می‌فرمایند که هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد همان جبهه خودی است.

حسن‌زاده افزود: هر وقت تردید داشتید، ببینید که آتش دشمن کجا را هدف قرار داده است و آنجا حتماً جبهه خودی است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز آتش دشمن علیه انتخابات است، گفت: توپخانه و پروپاگاندای دشمن دائماً در حال کوبیدن این رویداد مهم است و لذا این موضوع نشان‌دهنده اهمیت شرکت در انتخابات است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه اخلاق انتخاباتی، مهم‌تر از خود انتخابات است، اظهار کرد: انتخابات برای هر کسی چه رأی‌دهندگان و چه کاندیداها، دو وجهه دارد که می‌تواند او را بهشتی کند یا جهنمی و لذا باید مراقب بود.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه فردای روز انتخابات، رقابت تمام شده است، افزود: جمعه انتخابات، زیباترین جمعه ملت ایران بوده و شنبه فردای انتخابات نیز فقط ملت ایران است که برنده این صحنه هستند.
انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.