ملت آذربایجان را از خود می دانیم/ دولت باید از خواب غفلت بیدار شده و اجازه چنین جسارت هایی به دیگران ندهد
۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
شناسه : 292058
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزارت خارجه باید از خواب غفلت بیدار شده و اجازه چنین جسارت هایی به دیگران ندهد، تنبلى خویش را قبل از جنگ قره باغ و حین درگیرى و بعد از آن جبران کند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به افاضات اخیر اردوغان، اظهار کرد: ما ملت آذربایجان را از خود می دانیم و آذربایجانی ها برادران عزیز ما در آن سوی ارس هستند و برای شهیدان آنها دعا می کنیم و برای جانبازانشان از خداوند طلب عافیت کرده و امیدواریم آوارگان و خسارت دیدگان از جنگ به خانه هاى خود برگردند و سرو سامان بگیرند و آرامش در منطقه برقرار شود.

وی با بیان اینکه ما از پیروزی ها آذربایجان در جنگ خوشحال هستیم، افزود: فرزندان آذربایجان متحد و یکصدا با هم، اجازه نفس کشیدن به هیچ کس را نخواهند داد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت آذربایجان اجازه نمی دهد که نیابتی ها اسرائیل و آمریکا و خیال پردازان خواب نمای درس آموخته سازمان های امنیتی آمریکا و اسرائیل در منطقه جا خوش کند.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه دولت و وزارت خارجه باید از خواب غفلت بیدار شده و اجازه چنین جسارت هایی به دیگران ندهد، تنبلى خویش را قبل از جنگ قره باغ و حین درگیرى و بعداز آن جبران کند، تصریح کرد: دولت نباید اجازه بدهد و به گونه ای رفتار کند که افرادی مانند اردوغان در آن سوی ارس با نیروهای نیابتی رژه رفته و چنین جسارت های پیدا کنند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر موقع از موضع قدرت و اقتدار وارد صحنه ای شده ایم؛ دشمنان و آنهایی که اهدافی در سر می پروراندند، عقب نشینی کرده اند، اظهار کرد: کما اینکه بعد از مصوبه اخیر مجلس در موضوع برجام، دوستان ما راضی و شاد شده و در حالی که میانه رو ها دست دوستی دراز می کنند، دشمنان از موضع خود عقب نشینی کرده و مواردی مانند بازگشت به برجام مطرح کرده اند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه وزارت خارجه نباید اجازه چنین افاضاتی به اردوغان می داد، افزود: با این افاضات ما در آینده شاید مشکلاتی نیز در موضوع حق ابه رودخانه ارس با احداث سد توسط ترکیه و ارمنستان براى دریاچه ارومیه و دشت مغان مشکلى داشته باشیم و تا دیر نشده باید دولت از خواب غفلت بیدار شود و از حق نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.