مقاومت فلسطین محصول تفکر و اندیشه امام خمینی (ره) است
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
شناسه : 313261
2
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی: فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این افق دید، تفکر و اندیشه را در فلسطین و در یمن و در جای‌جای جبهه مقاومت شاهد هستیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی در همایش انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب در سخنانی با تجلیل از رشادت‌های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شما رزمندگان شهدای زنده هستید که در دوران دفاع مقدس، حماسه‌آفرینی کرده و در روزهای سخت زحمت کشیده‌اید و این ایثارگری‌ها فراموشی ناشدنی است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سلسله شهدا هستند که دشمن را نابود کردند، افزود: امروز رزمندگان و فرزندان شما، سنگرها را تحویل گرفته و در عرصه مجاهدت حاضر بوده و راه شما را با افتخار ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب و مردم این شهرستان نقش و جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب و ولایت داشته‌اند، گفت: میاندوآب، سرزمین مجاهدت‌ها و مجاهدان خستگی‌ناپذیر است که رزمندگان این سرزمین در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و به نقش خویش به نحو احسن عمل کرده‌اند.

رجبی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به مقاومت فلسطین و طوفان الاقصی، تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، با رهبری انقلاب اسلامی بنای محکمی را بنیان نهادند که امروز حاصل این افق دید، تفکر و اندیشه را در فلسطین و در یمن و در جای‌جای جبهه مقاومت شاهد هستیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اقدام اخیر انصارالله یمن، اظهار کرد: ما امروز برکت اسلام و نعمت ولایت‌فقیه و افق دید حضرت امام خمینی (ره) را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز حزب‌الله که از ثمرات انقلاب اسلامی است در معادلات جهانی جای داشته و نقش بازی می‌کند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) در تراز تاریخ یک سازماندهی بسیار خوب انجام داد.

رجبی در ادامه با تأکید بر اینکه باید فرامین امامین انقلاب در سرلوحه کار ما باشد، گفت: تربیت نسل جوان و در تراز انقلاب اسلامی وظیفه ما بوده و برای تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی باید فرامین رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کنیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی به اهمیت پرورش در کنار آموزش اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در مدارس راهیان کوثر به آن توجه شده، مقوله پرورش و تربیت بوده که آن را در کنار آموزش دنبال کرده‌ایم.

در ادامه این مراسم رسول سید تاج‌الدینی کانون وابستگان سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و اقدامات انجام‌گرفته در امور مربوط به وابستگان پرداخت.

همایش انس و مودت وابستگان سپاه میاندوآب به مدت دو روز و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه و سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در هتل لاله میاندوآب برگزار شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.