مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است
۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
شناسه : 300069
2
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: تنها راه حل نتیجه بخش و نجات بخش مقاومت بوده وتاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به روز جهانی قدس و با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس، روز دفاع از مظلوم در برابر ظالم و استکبار جهانی است که امروز مردم بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند و شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” بار دیگر در دنیا طنین انداز شد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در دنیا برای حل موضوع فلسطین سه راه حل مطرح شده است، افزود: این راه حل ها شامل راه حل تشکیل ارتش توسط کشورهای عربی و جنگ نظامی با اسرائیل، راه حل سیاسی از طریق مذاکره و راه حل سوم نیز مقاومت و به پای کار آمدن مردم بوده اند.

وی با بیان اینکه همه این راه حل ها در طول تاریخ امتحان شده اند و تنها راه حل نتیجه بخش و نجات بخش مقاومت بوده است، گفت: تاریخ نشان داده که مقاومت تنها راه پیروزی و نجات مردم فلسطین است و راه این است که مردم خود به میدان آمده و مقاومت کنند و سرزمین های اشغالی را پس بگیرند و رژیم غاصب اسرائیل را از سرزمین های اشغالی بیرون کنند.

حسن زاده تصریح کرد: به برکت همین مقاومت بود که رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب نشینی کرد و مردم به رهبری سید حسن نصرالله، اسرائیل را شکست دادند و در ادامه نیز در سال های مختلف شاهد شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت در جنگ ۳۳ و ۲۲ و هشت و ۵۰ روزه بوده ایم و این یعنی مقاومت نتیجه بخش است.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: در همه این شکست ها، ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی از جبهه مقاومت شکست خورده است و این نشان می دهد که مردم باید مقاومت کرده و مبارزه کنند تا پیروزی نهایی حاصل شود.

وی  افزود: تا زمانی که حق و باطل و نور و ظلمت وجود دارد، مبارزه نیز ادامه خواهد داشت و این وعده الهی است که مستضعفان، وارثان زمین خواهند شد و این یک وعده صادق است و ان شالله شاهد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج) خواهیم بود.

حسن زاده با اشاره به اعترافات و تحلیل های کارشناسان آمریکایی در مورد پیروزهای جبهه مقاومت، گفت: به برکت این مقاومت و حضور امت اسلامی در صحنه و جهان شمول شدن ندای فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین، پایه های رژیم صهیونیستی سست شده و در معرض نابودی است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به روز شوراها و با تاکید بر اتحاد شوراها، گفت: شوراها باید متحد باهم و در کنار شهردار برای خروج شهر از وضعیت نابسامان تلاش کرده و نابسامانی را به سمت سامان پیش ببرند.

حسن زاده اظهار کرد: راه حل پیشرفت و توسعه شهر و کشور، اتحاد است و باید اتحاد و وحدت را تقویت کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حق و حقوق کارگران حق الناس است، تصریح کرد: در قراردادهای بکارگیری کارگران شاهد برده داری نوین هستیم که کارگر را به کار گرفته ولی درپرداخت حق و حقوق تاخیر وجود دارد که این موضوع شایسته نیست و باید پرداخت حق و حقوق کارگران در اولویت مسئولان باشد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به فرارسیدن روز معلم، به نقش و جایگاه معلمین در جامعه اشاره و از آنان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.