مقابل تیم ملوان تهران به پیروزی خوبی دست یافتیم/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
شناسه : 303407
7
سرمربی تیم زرین اسکان میاندوآب: رضا زرندی با بیان اینکه حریف بسیار قدرتمند ظاهر شد، اظهار کرد: ما قبل از شروع بازی با توجه به بازی خانگی ملوان انتظار یک بازی سخت را داشتیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رضا زرندی پس از برد سه برد دو تیم، مقابل تیم ملوان تهران با بیان اینکه حریف بسیار قدرتمند ظاهر شد، اظهار کرد: ما قبل از شروع بازی با توجه به بازی خانگی ملوان انتظار یک بازی سخت را داشتیم.

سرمربی تیم والیبال زرین اسکان میاندوآب افزود: تیم مقابل انگیزه های زیادی برای کسب پیروزی در این بازی داشت اما ما قبل از شروع این دیدار وحین مسابقه آنالیز درستی از تیم حریف داشتیم و توانستیم به برتری دست یابیم.

زرندی تصریح کرد: با برنامه ریزی که باشگاه در نظر گرفته پس از یک روز استراحت از روز یکشنبه تمرینات خود را برای بازی هفته آینده مقابل عقاب نهاجا آغاز خواهیم کرد  و قطعا با توجه به بازی خانگی دیدار هفته آینده انگیزه های بسیار زیادی در بازی پیش رو خواهیم داشت .

وی گفت: لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال جاری بسیار با کیفیت برگزار می‌شود و ما انتظار داریم فدراسیون والیبال از این رقابت ها نظارت بیشتری داشته باشه چرا که استعداد های بسیار زیادی از این لیگ به والیبال کشور معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.