معرفی ۸۳۸ طرح برای دریافت تسهیلات اشتغال به بانک‌ها
۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
شناسه : 313043
4
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خبر داد: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ۸۳۸ نفر به بانک‌های عامل توسط این نهاد برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی معرفی شده‌اند.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته توسط این نهاد برای اشتغال‌زایی مددجویان، اظهار کرد اشتغال‌زایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه‌های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است که از سال‌های گذشته همواره در دستور کار این نهاد بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: در این راستا تعهد اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب برای امسال، یک هزار و ۳۳۹ نفر در مجموع با اعتباری به مبلغ ۱۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: از امسال تاکنون ۸۵ میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل وصول اعتبار شده است.

چوپان نژاد تصریح کرد: هم چنین از ابتدای امسال ۸۳۸ نفر به بانک‌های عامل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی معرفی شده که ۳۱۴ نفر موفق به دریافت تسهیلات موردنظر شده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه اشتغال‌زایی انجام‌گرفته در تمامی اصناف و در مناطق شهری و روستایی بوده است، اظهار کرد: هم اکنون تقاضای دو هزار و ۲۸۹ نفر نیز در این زمینه در دست بررسی است.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی بانک‌های عامل در راستای ارائه تسهیلات برای مددجویان، افزود: در کنار طرح‌های اشتغال‌زایی برای آموزش مهارت‌آموزی مددجویان نیز اقدام می‌شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.