معدوم‌سازی ۶۳۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی غیرقابل مصرف در میاندوآب/ ۱۷ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند
۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 299461
6
 رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب: رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب گفت: ازابتدای شروع طرح تشدید نظارتی شبکه دامپزشکی، شش هزار و 300 کیلوگرم مواد خام فاسد و غیرقابل مصرف ضبط و معدوم سازی و 17 واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.
پ
پ

مهدی فتاحی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با توجه به  شروع سال نو و در پیش بودن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا و مصرف مواد غذایی خصوصا مواد خام دامی دراین ایام، اقدامات نظارتی شبکه دامپزشکی شهرستان میاندوآب تشدید شده است.

رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: در این راستا اکیپ های ثابت و سیار تشکیل و تجهیز و اقدام به تشدید نظارت و کنترل در واحدهای تولید وحمل و نگهداری وعرضه مواد خام دامی سطح شهرستان شده است.

وی گفت: این نظارت ها همه روزه از ساعت ۸ صبح تا۲۰ عصر از ۱۴ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و حتی در ایام تعطیل نیز ادامه دارد.

فتاحی تصریح کرد: ازابتدای شروع طرح تا به امروز ۲۹۶ مورد بازرسی از واحدهای تحت پوشش انجام گرفته که منجربه ضبط و معدوم سازی شش هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد خام فاسد و غیرقابل مصرف شده است.

رییس شبکه دامپزشکی میاندوآب افزود: در این زمینه سه واحد پلمپ و ۱۷ واحد متخلف عرضه موادخام دامی نیز به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی گفت: نظارتهای دامپزشکی درقالب طرح تشدید تا پایان ماه مبارک رمضان بصورت مستمر ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند گزارشات خود درخصوص هرگونه تخلف بهداشتی دراین ایام را به اداره دامپزشکی با شماره تماسهای ۴۵۲۴۱۷۶۱-۴۵۲۲۸۲۶۰ جهت رسیدگی منعکس نمایند.

فتاحی با تقدیر از دادستان و مجموعه دادگستری که دستورات موثری در برخورد با متخلفین و افرادی که اقدام به کشتار غیرمجاز در سطح شهرستان  صادر می نمایند، تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان میاندوآب هیچگونه مسامحه با افرادی که سلامت مردم را تهدید و به خطر بیاندازند نداشته و اقدامات ویژه ای با همکاری نیروی محترم انتظامی طبق دستورات قضایی موثر اخذ شده در راستای برخورد با عوامل متخلف انجام می دهد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.