معاون سیاسی فرماندار و بخشدار بخش مرکزی میاندوآب معرفی شدند
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
شناسه : 293187
6

در مراسمی “صمد اکبری” به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار و “مصطفی باقرنژاد” به عنوان بخشدار بخش مرکزی میاندوآب معرفی شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر در این مراسم که امروز در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، فرماندار میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: باید به نقد احترام گذاشت چرا که هرکس برای خود نظر و دیدگاه خاصی دارد و به هیچ وجه واکنش منفی نخواهیم داشت.

حسام شیرازه محبت افزود: در مسیر گام دوم انقلاب حرکت خواهیم کرد.

وی گفت: در راستای اعتلای شهرستان و همگام با سیاست های دولت حرکت می کنیم.

شیرازه محبت تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و عمل به مر قانون و صیانت از حقوق و رای مردم ملاک عمل ما خواهد بود و این تکلیف شرعی بر عهده ما است.

باید بدون منت در خدمت مردم باشیم

مصطفی باقرنژاد بخشدار جدید بخش مرکزی میاندوآب نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم را کسب کردیم.

وی افزود: امیدواریم با همراهی مسئولان و فرماندار، نماینده مردم در مجلس، خادم خوبی برای مردم باشیم و خواهان کمک هستیم تا به اهداف خود دست یابیم.

باقرنژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم خدمتگزاری به مردم تاکید دارند، افزود: باید بدون منت در خدمت مردم باشیم و با همراهی یکدیگر به اهداف خود دست یابیم.

از تمام سلایق و گروهها برای توسعه شهرستان استفاده می کنیم

صمد اکبری معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم گفت: قطعا افراد شایسته تر از بنده نیز بودند و اینکه توفیق خدمت به دست آمده، خوشحالیم.

وی افزود: این مسئولیت را فرصتی برای کار سیاسی نمی بینیم بلکه توفیق خدمت می دانیم.

اکبری با اشاره به اینکه نگاه و دیدگاه ما حتما خدمت بی منت خواهد بود، تصریح کرد: از تمام سلایق و گروهها می خواهم برای توسعه شهرستان قدم برداریم.

مشارکت مردمی در عمران بخش مرکزی بی بدیل است

فرهاد جودی بخشدار سابق بخش مرکزی میاندوآب نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در بخش مرکزی میاندوآب، گفت: بر اساس ارزیابی که داشته ایم در بخش مرکزی بیش از ۸۷ میلیارد تومان کار عمرانی انجام داده ایم که ۶۵ میلیارد تومان آن مشارکت مردمی است که یک کار بی مانند در کشور است.

وی با بیان اینکه با همدلی و تلاش شبانه روزی کارها را پیش برده ایم، افزود: خوشبختانه بدون مشکل و با همدلی و همیاری کارها را پیش برده و در زمینه های مختلف اعم از کار عمرانی و سلامت و… به موفقیت هم دست یافنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.