مطالعات شهرستان شدن چهاربرج و باروق توسط مجموعه وزارت کشور انجام گرفته است/ بعد از شهرداری عبداللهی در میاندوآب، اقدام قابل توجهی انجام نگرفته است/ امسال تردد در جاده سرچم فراهم می شود
۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۵۹
شناسه : 295396
14
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: عیسی زاده گفت: طرح مطالعاتی شهرستان شدن چهاربرج و باروق توسط فرمانداری، استانداری و وزارت کشور انجام گرفته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تبدیل بخش مرحمت آباد و باروق این شهرستان به فرمانداری، اظهار کرد: طرح مطالعاتی شهرستان شدن چهاربرج و باروق توسط فرمانداری، استانداری و وزارت کشور انجام گرفته است.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه این طرح از زمان بخشداری مرحوم یاری در باروق مطرح  بوده ودر هر دوره توسط نمایندگان وقت نیز پیگیر شده است، افزود: بعد از آماده شدن طرح توسط فرمانداری، سایر مراحل پیگیری شده و در هر دوره نیز توسط مسئولان وقت پیگیری شده و بنده هم در کمتر از چهار ماه طرح را پیگیر شده ام و امروز به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری حد و حدود هر شهرستان را به خوبی می داند، گفت: کسی نباید بگوید بی اطلاع هستم چون کسانی که طرح اولیه را آماده و دهستان و بخش ها و شهرها مشخص کرده بودند، معلوم هستند و فرماندار نیز باید گزارش می دادند و انتظار نیز داشتم که عزیزان گزارش بدهند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر طرحی محاسن و معایبی دارد که ما تلاش می کنیم محاسن را تقویت و معایب را رفع کنیم، تصریح کرد: اگر به موقع اطلاع رسانی می کردند؛ این دغدغه ها و نگرانی ایجاد نمی شد و این مسائل پیش نمی آمد.

عیسی زاده اظهار کرد:برخی اشکالات که ممکن است در این طرح وجود داشته باشد را در فرصتی که داریم تا ابلاغ ساختار کلی شهرستان ها، احصا و برطرف می کنیم.

وی با بیان اینکه منطقه میاندوآب جزو مناطق کمترتوسعه یافته محسوب می شود، افزود: شهرک صنعتی و بقیه صنایع متعلق به میاندوآب هستند و یقین بدانید اجازه نمی دهیم که سرمایه گذاران که بیرق و ستون شهرم هستند، دغدغه داشته باشند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ گونه مزایا و قدرتی از میاندوآب کم نشده است و میاندوآب همچنان فرمانداری ویژه است، تصریح کرد: میاندوآب، چهاربرج و باروق سه برادر بوده و منطقه ای به درد بخور است که آباد باشد نه محروم و فقیر و این امر می تواند زمینه محرومیت زدایی و توسعه در منطقه را فراهم کند.

عیسی زاده با بیان اینکه من نوکر مردم هستم و مردم ارباب بنده، افزود: برخی به بنده محبت دارند و از دوره هشتم عادت کرده اند که هر روز دروغ هایی به بنده نسبت دهند و توهین کنند ولی بنده صبور هستم.

وی در ادامه این نشست به سایر اقدامات و پروژه های شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: امروز جاده ۳۱ ساله میاندوآب-میانه-سرچم به انتهای مسیر رسیده و پیمانکار به ما قول داده که امسال رفت و آمد در جاده سرچم برقرار شود و اگر شرایط جوی و آب و هوایی مساعد باشد، حتی آسفالت نیز انجام گیرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی اقدامات مانند تهیه مقدمات مانند سیمان و آب و… است که باید مسئولان شهرستان انجام دهند ولی بنده آنها را پیگیری می کنم، اظهار کرد: با نشستن و چند مطلب نوشتن در فضای مجازی، شهر آباد نمی شود بلکه شهر با تلاش و پیگیری و فراهم نمودن امکانات و.. پیشرفت می کند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه استاندار در سخنان خود از ایجاد فرودگاه در منطقه سخن گفته و جانمایی نیز برای فرودگاه بررسی شده است ولی ممکن است اجرای آن زمان ببرد، تصریح کرد: علاوه بر آن ۱۱ طرح گردشگری برای منطقه ارائه کردیم ولی حتی یک طرح را هم بررسی نکرده اند که این را مسئولان مربوطه باید پاسخ دهند.

وی با انتقاد از برخی اقدامات که سبب فرار سرمایه گذاران می شود، گفت: متاسفانه آنقدر سرمایه گذار را این طرف و آن طرف می کشانند که سرمایه گذار فرار کرده و دیگر تمایلی به سرمایه گذاری در منطقه واستان نداشته باشد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب تنظیف و سیمای شهری نیز اشاره کرد و افزود: بوی تعفن جوی های آب مردم را آزار می دهد، سیمای شهری وضعیت نامناسبی دارد که باید به آن رسیدگی کرد.

عیسی زاده با بیان اینکه بعد از شهرداری دکتر عبداللهی در میاندوآب، اقدام قابل توجهی انجام نگرفته است، تصریح کرد: در زمان احداث پل ها و پارک ها و… که در دوران شهرداری دکتر عبداللهی انجام گرفت، به ما تهمت زدند ولی خودشان حتی نتوانستند یک نصف پارک ایجاد کنند.

وی افزود: مسئولان شهری باید مانند زمان دکتر عبداللهی، رودخانه زرینه رود میاندوآب را لایروبی کنند که می تواند به وضعیت ظاهری رودخانه و سیمای شهری جذابیت و زیبایی ببخشد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان شهرستان و استان اعم از آبفا و کشاورزی و… نیز باید در مورد آب شرب و کشاورزی به مردم پاسخ دهند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

عیسی زاده هم چنین در پاسخ به سوالی در مورد رای خود به طرح صیانت از فضای مجازی در مجلس، گفت: بنده در آن جلسه حضور نداشتم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.