مصوبات جلسه شورای شهر میاندوآب تشریح شد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
شناسه : 319712
3
توسط رئیس شورای شهر میاندوآب؛ رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب گفت: جلسه شماره ۱۴۳ این شورا که با حضور اکثریت اعضا و شهردار برگزار شد؛ دارای ۱۲ مصوبه در موضوعات مختلف بود.
پ
پ

اسکندر سجادی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با تشریح مصوبات جلسه هفتگی شماره ۱۴۳ شورای اسلامی شهر میاندوآب، گفت: جلسه شماره ۱۴۳ شورای اسلامی شهر میاندوآب که با حضور اکثریت اعضا و شهردار برگزار شد؛ دارای ۱۲ مصوبه در موضوعات مختلف بود.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه بررسی موضوع قرارداد اجاره میدان دواب از موضوعات مطروحه در این جلسه بود، افزود: خرید قایق دوموتوره برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از طریق سامانه ستاد از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی با اشاره به طرح مصوبات جلسه بررسی مسائل و مشکلات مساکن مهر ۱ و ۲ و کوی آیدین و نیز مصوبات جلسه هیات‌مدیره سایت دفن پسماند در جلسه شورای شهر، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب با مفاد مصوبات جلسه بررسی مسائل و مشکلات مساکن مهر ۱ و ۲ و کوی آیدین موافقت کرده و در مورد مصوبات جلسه هیات مدیره سایت دفن پسماند نیز مصوب کردند شهرداری بر اساس بودجه مصوب و مصوبات شورای شهر با رعایت ضوابط و قوانین اقدام کند.

سجادی به طرح نامه شهرداری درباره انتقال حساب‌های شهرداری از بانک سپه به بانک ملی در جلسه شورای شهر میاندوآب اشاره و تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب به‌اتفاق آرا با این موضوع موافقت خود را اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب به بررسی نامه شهرداری برای خرید دستگاه بازیافت و تولید آسفالت ۲ تنی در جلسه این شورا اشاره کرد و گفت: باتوجه‌به نامه شهرداری مبنی بر خرید از شرکت دانش‌بنیان، اعضای شورای شهر مصوب کردند تا در صورت مجوز رسمی مبنی بر خرید به‌صورت ترک تشریفات از این شرکت، شهرداری با رعایت قوانین و مقررات اقدام کند.

وی افزود: طرح و تصویب استرداد اموال و بازگشت کارکنان شاغل در فرمانداری و بخشداری به شهرداری، مستندسازی املاک دستگاه‌های اجرایی و خرید یک دستگاه الکتروموتور ضد انفجار برای جایگاه سی‌ان‌جی ولایت و طرح‌نامه‌های مردمی و شهرداری از دیگر مصوبات و موارد مطرح شده در این جلسه بود.

سجادی تصریح کرد: مصوبات این جلسه جهت بررسی به هیئت تطبیق شهرستان جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده و در صورت تأیید اجرایی می‌شوند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.