مصوبات جلسات و کارگروه های باید کاملا عملیاتی شوند/ باید از ظرفیت جوانان در زمینه های مختلف استفاده شود
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
شناسه : 272322
4

فرماندار میاندوآب گفت: وقتی کارگروهی تشکیل می شود، باید تمام مصوبات آنها اجرایی شوند و مسئولین ادارات باید به آن اهتمام داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در  ستاد ساماندهی جوانان شهرستان میاندوآب با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در امورات مختلف، اظهار کرد: باید استفاده از ظرفیت جوانان در عمل محقق شود و تنها به شعار خلاصه نشود.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه سیاست دولت، اهتمام به جوانان است، افزود: باید در این زمینه از ظرفیت سمن ها و تشکل های مردم نهاد نیز به نحو احسن استفاده کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید مصوبات کارگروه ها و جلسات مختلف عملیاتی شوند، گفت: مصوبات کارگروه ها بررسی شده و به صورت سیستمی و کارگروهی نیز عملکردها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

امیری تصریح کرد:  اگر کسی نتواند به مصوبات کارگروه ها عمل کند، در نتیجه در ارزیابی ها نیز امتیاز کمتری دریافت کرده و در آن صورت، مواردی مانند تعدیل در مسئولیت در انتظار وی خواهد بود.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: وقتی کارگروهی تشکیل می شود، باید تمام مصوبات آنها اجرایی شوند و مسئولین ادارات باید به آن اهتمام داشته باشند.

وی هم چنین با تاکید بر برنامه ریزی صحیح برای جوانان، افزود: امروز دشمن در شبکه های ماهواره های و با تهاجم فرهنگی به دنبال دست یابی به اهداف خود است و ما وظیفه داریم تا با برنامه ریزی صحیح برای جوانان از بروز آسیب های اجتماعی و مشکلات بعدی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.