مشکل کارگران شرکتی شهرداری میاندوآب به زودی حل می شود
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
شناسه : 295980
9
سرپرست شهرداری میاندوآب: سرپرست شهرداری میاندوآب گفت:پس از رایزنی های انجام شده با ادارات مختلف حقوق کارگران شرکتی که با پیمانکار شهرداری کار می کردند طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، وحید اصغری‌پور  در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه دیدار با کارگران شهرداری با اشاره به اتمام مدت قرارداد شرکت پیمانکاری با این شهرداری، اظهار کرد: پس از رایزنی های انجام شده با ادارات مختلف حقوق کارگران شرکتی که با این پیمانکار کار می کردند طی روزهای آینده پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری میاندوآب با بیان اینکه قرارداد همکاری این شرکت پیمانکاری در سال گذشته به پایان رسیده ولی با مصوبه شورای شهر قرارداد آن دو  مرحله تمدید شده‌است و  درحالی که شهرداری قرارداد مالی با آن شرکت نداشت، افزود: طی صورتجلسه ای با موافقت استانداری و فرمانداری میاندوآب‌ از طریق ترک تشریفات، ۶۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری به این شرکت بابت حقوق و حق بیمه کارگران در سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۱ نفر در این شرکت کار می‌کنند، تصریح کرد: ۹۰ نفر از قبل با این شرکت همکاری داشتند و ۳۱ نفر نیز طی دو مرحله به منظور فعالیت در جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرداری و خدمات شهری جذب شدند و براساس مصوبه شورای شهر، تا زمان روی کار آمدن پیمانکار جدید، شهرداری به واسطه پیمانکار فعلی باید با این کارگران فعالیت می‌کرد.

سرپرست شهرداری میاندوآب‌ با بیان اینکه امسال نیز مدت قرارداد این پیمانکار به پایان رسید، گفت: آگهی مناقصه برای جذب پیمانکار جدید منتشر شده است که متاسفانه پیمانکار جدید و یا صلاحیت داری اعلام آمادگی نکرده و تاکنون این قسمت از فعالیت‌های شهری به بخش خصوصی واگذار نشده است.

اصغری‌پور با اشاره به اینکه آگهی‌ فراخوان جدید برای جذب پیمانکار در مرداد ماه برای سومین بار منتشر شده و ۲۵ شهریور این مناقصه برگزار می‌شود، افزود: از اول امسال تاکنون این شرکت پیمانکاری برابر مصوبه شورای شهر با شهرداری قرارداد همکاری داشت ولی قرارداد مالی ندارد.

وی با بیان اینکه همکاری مالی با این شرکت پیمانکاری منوط به تصویب در شورای شهر است که تاکنون محقق نشده است، اظهار کرد: حقوق فروردین ماه امسال این کارگران براساس دستور شهردار وقت پرداخت شد و از آن تاریخ به بعد حقوقی پرداخت نشده است.

اصغری پور اضافه کرد: مقرر است با همراهی مسئولان این معضل شهرداری میاندوآب‌ بزودی حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه با ترک تشریفات حقوق این کارگران بزودی پرداخت می‌شود، افزود: امیدواریم با مشخص شدن پیمانکار جدید در ۲۵ شهریورماه جاری این کارگران زیر نظر آن به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.