مشکل دفع فاضلاب مساکن مهر با تکمیل شبکه حل می شود/ در صورت تامین اعتبار، فاضلاب میاندوآب سال 97 تکمیل می شود
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
شناسه : 269443
8

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: مهم ترین مشکل ما در ساحل راست زرینه رود، مشکل دفع فاضلاب مساکن مهر است که  امیدواریم با تکمیل شبکه فاضلاب این مشکل حل شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، امروز به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه در حال اجرای شبکه فاضلاب میاندوآب در ساحل راست زرینه رود و تکمیل شبکه فاضلاب بازدید کرد.

در حاشیه  این بازدید، ناصر امیری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه های در حال اجرا از نیازهای مهم و اساسی مردم این شهرستان هستند، گفت: احداث ایستگاه پمپاژ شبکه فاضلاب در ساحل راست زرینه رود و پروژه تکمیل شبکه فاضلاب از نیازهای اساسی و مهم شهروندان است و ضروری است تا هر چه سریعتر اجرا و تکمیل شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب اظهار کرد: بر اساس بازدیدی که انجام گرفت، مسئولان و مهندسین ناظر بر اتمام سریع این پروژه ها اهتمام داشته و در حال تلاش هستند.

وی به مشکل عدم پوشش شبکه فاضلاب شهری در ساحل راست و مساکن مهر اشاره کرد و افزود: مهم ترین مشکل ما در ساحل راست، مشکل دفع فاضلاب مساکن مهر است که چندین بار به همراه معاونین وزیر و نمایندگان و مسئولان از آنها بازدید انجام گرفته و امیدواریم با تکمیل شبکه فاضلاب این مشکل حل شود.

امیری تصری کرد: امیدواریم با احداث شبکه جمع آوری فاضلاب و خطوط انتقال و تصفیه خانه های فاضلاب در قالب طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب و حل  مشکل فاضلاب مساکن مهر محلات ساحل راست زرینه رود نموده و امیدواریم در صورت تامین اعتبار لازم  این پروژه عظیم تا اواخر سال 97 خاتمه یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.