مشکل آب ۳ روستای میاندوآب حل شد
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
شناسه : 318749
1
رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: مشکل بوجود آمده در تامین آب شرب پایدار سه روستا در این شهرستان حل شده است.
پ
پ

حسین اصغری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به بروز مشکل در چاه تأمین آب سه روستای میاندوآب، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه چاه مجتمع روستاهای جارچلو، قرمز خلیفه علیا و سفلی دچار ریزش شده بود، اقدامات لازم در کمتر از ۲۴ ساعت برای تأمین آب این روستاها انجام گرفت.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب با اشاره به جمعیت ۷۶۵ خانواری این سه روستا، افزود: عمر مفید چاه تأمین آب این روستا به دلیل استفاده بیش از حد سپری و دچار ماسه دهی شده بود.

وی گفت: پس از اطلاع‌یافتن از بروز این مشکل، اکیپی از اداره آب و فاضلاب و اتفاقات به محل موردنظر اعزام و دراسرع‌وقت اقدام به حل مشکل کردند.

اصغری تصریح کرد: به‌منظور کاهش هزینه و تسریع در رفع مشکل به وجود آمده، اقدام به لوله‌گذاری به طول ۲۰۰ متر و تأمین آب شرب از محل تصفیه‌خانه شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب با بیان اینکه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار کرد: آب شرب پایدار این روستاها تأمین شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.