مشکلی از بابت تأمین مرغ در میاندوآب نداریم
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
شناسه : 312412
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از ادارات جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی مشکلی از بابت تأمین مرغ و جوجه‌ریزی نداریم.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان میاندوآب که امروز با موضوع نظارت بر هزینه‌های کرایه حمل بار و مسافر و کنترل بازار مرغ تشکیل‌یافته بود، اظهار کرد: نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری و دریافت هزینه خدمات حمل‌ونقل عمومی ضروری است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به ساماندهی و کنترل ترمینال‌ها، رانندگان و ناوگان حمل‌ونقل عمومی بار و مسافر، نحوه قیمت‌گذاری و دریافت هزینه خدمات داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه رضایت خدمات گیرنده و خدمات‌دهنده تحت هر شرایطی باید تأمین شود، گفت: موظف هستیم در هر شرایطی رضایت خدمات‌دهنده، خدمات گیرنده، خریدار و فروشنده را تأمین کرده و این موضوع را در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه تصمیمات باید به‌گونه‌ای باشد که نه خریدار قربانی نفع فروشنده شود و نه فروشنده دچار ضرر مادی شود، تصریح کرد: عقل حکم می‌کند که اقدامات در راستای رعایت منافع هر دو طرف یعنی خدمات‌دهنده، خدمات گیرنده انجام شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه برخی شهروندان در خصوص کرایه حمل بار اظهار نارضایتی‌هایی کرده‌اند، اظهار کرد: نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان در خصوص کرایه حمل بار از باربری تا مقاصد شهری و همچنین هزینه‌های شرکت‌های منطقه خصوصی مطرح شده است که قابل‌بررسی است.

رضایی با تأکید بر نظارت مستمر و بیشتر بر بازار و نرخ کرایه‌ها، تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف موظف هستند موضوع کرایه‌های حمل بار را بررسی و گزارش را به کارگروه تنظیم بازار ارائه کنند.

وی به کنترل بازار مرغ در شهرستان میاندوآب نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی از ادارات جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی مشکلی از بابت تأمین مرغ و جوجه‌ریزی نداریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب هم چنین با تأکید بر برخورد قاطع با تخلفات، اظهار کرد: اعضای کارگروه تنظیم بازار، بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در موضوعی که ورود کرده و تخلف و خیانت به مردم مشاهده کردند باید با آن برخورد کنند.

رضایی اظهار کرد: هیچ عذر و بهانه‌ای برای مشکل‌سازی یا سلب آرامش در کار بازار و مردم پذیرفته نیست. در برخورد با فساد نباید هیچ‌گونه مماشاتی صورت گیرد.

در این جلسه که در محل فرمانداری ویژه میاندوآب ترتیب یافته بود، رؤسای ادارات در حیطه وظایف و نقش خود در جلسه؛ توضیحات و گزارشاتی را از وضعیت بازار و اقدامات انجام‌گرفته در راستای تنظیم بازار ارائه کردند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.