مشکلات اجتماعی و فرهنگی، آسیب شناسی و فعالیت های فرهنگی منسجم شوند/ مسئله اشتغال، از مهم ترین مسائل در میاندوآب است
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
شناسه : 272129
4

فرماندار میاندوآب گفت: فعالیت های فرهنگی مختلفی که انجام می شود، انسجام بخشی ندارد و باید در کارگروه، مسائل و فعالیت های فرهنگی واجتماعی مشخص شده و انسجام ایجاد شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی شهرستان میاندوآب که در فرماندار برگزار شد، در سخنانی با تاکید بر لزوم اهمیت به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: همه متولیان امور فرهنگی باید به اهمیت این مسئله واقف بوده و به وظایف خود عمل کنند.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه قضاوت ها در مورد افراد مخالف باید درست باشد، افزود: نباید به کسی توهین شود  واین را در نظر داشته باشیم که ما مسلمان بوده و در دین اسلام نیز توهین و تهمت  و پرونده سازی و جوسازی خوب نبوده و گناه است.

وی با بیان اینکه ما باید در وهله نخست، عامل به گفته های خود باشیم، گفت: اگر خودمان عامل به گفته هایمان نباشیم، نمی توانیم فرهنگ سازی و الگوسازی درستی داشته باشیم و دیگران نیز از ما قبول نخواهند کرد.

امیری با تاکید بر انسجام بخشی در فعالیت های فرهنگی، تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی مختلفی که انجام می شود، انسجام بخشی ندارد و باید در کارگروه، مسائل و فعالیت های فرهنگی واجتماعی مشخص باشد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید مشکلات اجتماعی حل شده و مانع از تبدیل آنها به معضل شد، اظهار کرد: باید در کارگروه فرهنگی، اجتماعی با آسیب شناسی مشکلات، راه حل آنها را پیدا کرده و مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: تمام مصوبات کارگروه ها باید عملی شده و تمام دستگاه ها به وظایف خود عمل کنند و از کلی گویی بپرهیزیم.

امیری با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین نیازهای شهرستان، ایجاد اشتغال است، گفت: باید مهارت آموزی را در کنار دانش آموزی در اولویت کارها قرار دهیم تا بتوانیم مشکل بیکاری را حل کنیم.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: تعداد فارغ التحصیلان زیاد بوده و برای اینکه مشکل بیکاری حل شود، باید به تربیت و آموزش افراد متخصص اهمیت بدهیم، چرا که همه نمی توانند پشت میزنشین باشند بلکه باید کارآفرینی مورد توجه باشد.

وی در ادامه به فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: فضای مجازی هم مزیت دارد و هم معایب و باید با فرهنگ سازی مناسب، جوانان و نوجوانان را از عواقب استفاده نادرست از فضای مجازی آگاه کنیم.

امیری هم چنین بر لزوم توجه به سبک زندگی، الگوی فرهنگی، پرهیز از اسراف، اجرای اقتصاد مقاومتی و ترویج ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: باید حقوق شهروندی رعایت شود  و از ظرفیت خیرین در زمینه های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.