مشمولان وظیفه عمومی جنوب آذربایجان غربی از میاندوآب اعزام می شوند
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 304872
1
روز شنبه هفته آینده؛ فرمانده انتظامی میاندوآب از اعزام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی و عادی جنوب آذربایجان غربی در روز شنبه یکم بهمن ماه از این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اعزام مشمولان جنوب استان از  میاندوآب به خدمت مقدس سربازی، اظهار کرد: بر اساس موارد مندرج در برگه های اعزام به خدمت، مشمولان باید با رعایت بهداشت فردی مانند کوتاه نمودن موی سر و با همراه داشتن وسایل شخصی راس ساعت ۶ صبح روز اعزام در ورزشگاه آزادی شهرستان میاندوآب حضور داشته باشند.

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: تمامی مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام محل مراجعه، کارت واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متاهلان، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا و….. را با خود به همراه داشته باشند.

وی افزود: بر اساس ماده ۵۸ قانون وظیفه عمومی اصلاحی ۲۲ آبان ۱۳۹۰ برای مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنها تا ۳ ماه باشد، ۳ ماه اضافه خدمت و مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از ۳ ماه باشد ۶ ماه اضافه خدمت لحاظ خواهد شد.

رستم پور تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده ، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی برای آنان در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.