مشعل گاز در 8 روستای میاندوآب روشن شد/ کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب به بهره برداری رسید+ تصاویر
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
شناسه : 279509
9

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب به بهره برداری رسید و مشعل گاز نیز در هشت روستای دیگر این شهرستان روشن شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در ادامه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امروز هشت روستای دیگر در میاندوآب به شبکه سراسری گاز پیوستند و مشعل گاز به صورت نمادین در روستای ملک آباد روشن شد.

به گفته بهرام کاظمی مدیر اداره گاز شهرستان میاندوآب برای گاز رسانی به این هشت روستا در بخش مرکزی میاندوآب 50 کیلومتر لوله گذاری و با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال گازرسانی انجام گرفته و با این کار یک هزار و 414 خانوار دیگر از نعمت گاز بهره مند شدند.

طرح افتتاح شده امروز نیز، کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب بود که با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گفته رسول ملکی شهردار میاندوآب، این کارخانه آسفالت 120 تنی(در ساعت) به مساحت 88 هزار و 300 مترمربع احداث و در این زمینه 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

هم چنین بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری میاندوآب با افتتاح این کارخانه برای 10 تا 15 نفر به صورت مستقیم و بیش از 40 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد می شود.

هم چنین امروز پایگاه خدمات اجتماعی مناطق حاشیه نشین توسط اداره بهزیستی میاندوآب افتتاح شد.

به گفته علی کریمی رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، این پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی، 17 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده و  در راستای توانمندی سازی اقشار آسیب پذیر، توانمند سازی ساکنین محله های کم برخوردار و با هدف مداخله بموقع در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی می شود.

وی افزود: دو نفر کارشناس بعنوان مددکار و روانشناسی با مراجعه به درب منازل، با تشکیل کلاس های آموزشی و…. در راستای توانمندی ساکنین مناطق وکنترل آسیب های اجتماعی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.