مشارکت گسترده و انتخاب دقیق در انتخابات مهم است/ مردم همیشه در صحنه بوده اند
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۹
شناسه : 293942
10
 نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:  نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همواره بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذشته و دشمنان را که همواره به دنبال ناامیدی مردم هستند، مایوس ساخته اند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، همواره در همه صحنه ها حضور داشته اند، گفت: در ۴۲ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم همیشه در صحنه حاضر بوده و ایفای نقش کرده اند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم همواره بصیرت و هوشیاری خود را به نمایش گذشته و دشمنان را که همواره به دنبال ناامیدی مردم هستند، مایوس ساخته اند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خویش، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانات خویش تاکید کرده اند، آحاد مختلف مردم باید ضمن حضور گسترده و باشکوه در انتخابات، در انتخاب خود دقت داشته باشیم.

عیسی زاده با بیان اینکه امسال دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰، پیش رو داریم، تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، سرنوشت کشور را تعیین می کنیم و انتخابات شوراها نیز در آینده عمران و آبادانی شهر  تاثیرگذار است که ان شالله مردم با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، حماسه ای دیگر می آفرینند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.