مشارکت نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار در میاندوآب
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 297933
9
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد؛ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از مشارکت نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، اکبر اسدی امروز در آئین افتتاحیه جلسه آموزشی بسیجیان کنترل بازار در اداره صمت میاندوآب، گفت: طرح همیاران بازرسی با مشارکت بسیج اصناف و ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان میاندوآب اجرا می شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه در این جلسه ناظرین و بسیجیان از لحاظ سطح کیفی و تخصصی مواجهه و برخورد با تخلفات صنفی توجیه و مورد آموزش قرار گرفتند، افزود: نیروهای بسیج همواره در شرایط سخت و بحرانی کشور به میدان آمده و در این عرصه نیز با کمک به بازرسان ما زمینه افزایش نظارت بر واحدهای صنفی را فراهم آورده اند.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح شاهد افزایش نظم و کنترل بیشتری بر بازار خواهیم بود و خدمت رسانی به مردم بهتر صورت می گیرد.

اسدی با بیان اینکه عمده نیاز اداره صمت برای کنترل و نظارت بر بازار نیروی انسانی است، تصریح کرد:  بازرسین و ناظرین ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان حضور داشته و موارد مختلف را رصد می کنند و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

اسدی اظهار کرد: شهروندان عزیز می توانند گزارشات خود را بصورت تلفنی به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت اعلام نمایند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.