مشارکت حداقلی و تضعیف جریان انقلابی، راهبرد دشمنان در قبال‌ انتخابات ۱۴۰۰ است
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
شناسه : 293605
5
امام جمعه میاندوآب: وی با بیان اینکه دشمنان، مشارکت حداقلی را دنبال می کنند، اظهار کرد: دشمن از هم اکنون نقشه و راهبرد خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ دنبال می کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: دشمن از هم اکنون نقشه و راهبرد خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ دنبال می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن در وهله اول به دنبال عدم برگزاری انتخابات است، افزود: دشمن پس از ناکامی در این زمینه، به دنبال تخریب و کمرنگ کردن است انتخابات بوده و به دنبال این است که مردم پای صندوق های رای نروند.

وی گفت: در کنار کمرنگ کردن انتخابات، دشمن تضعیف و تخریب نهادهای دخیل در انتخابات مانند شورای نگهبان و دستگاه‌های اجرایی را با عناوین مختلف دنبال می کند.

حسن زاده با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات، شبکه های ماهواره‌ ای و بیگانه بر روی انتخابات ۱۴۰۰ در ایران اسلامی، متمرکز شده اند، تصریح کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای، اهداف خود را دنبال می کند و به طور مثال عربستان که رنگ و بوی انتخابات را به خود ندیده است را نماد حقوق بشر و ایران اسلامی که در طول ۴۲ سال گذشته هر سال به طور متوسط یک انتخابات داشته است را برعکس معرفی می نمایند.

امام جمعه میاندوآب ایجاد دو قطبی و اختلاف افکنی را هدف دیگر دشمنان برشمرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی و اختلاف افکنی در کشور است ولی این را بدانند که مردم ایران اسلامی، گوش به فرمان ولایت بوده و به دشمن اجازه دست یابی به اهدافش را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه دشمنان، مشارکت حداقلی را دنبال می کنند، اظهار کرد: این کار با هدف تضعیف جریان انقلابی که اقشار مستضعف، کوخ نشینان و پابرهنگان هستند، انجام می گیرد و این وضعیت اقتصادی را نیز ابزاری برای دست یابی به اهداف خود قرار داده اند.

حسن زاده با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه نفود دشمن، گفت: دشمن به دنبال تضعیف جریان انقلابی است تا دولت جوان حزب اللهی تحقق نیابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نتیجه انتخاب به خودمان برمی گردد، افزود: باید در انتخاب خود دقت کرد و به عمل رای داد نه شعار، اینکه آیا در مقابل خدا و ولایت تسلیم می شود یا کدخدا.

حسن زاده با اشاره به اینکه شخصا برای دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهر قدم پیش می گذارد، اظهار کرد: باید به دور از فامیل بازی و بلکه با اندیشه و دقت و در نظر گرفتن خدا، رای دهیم تا ان شالله از انتخاب خود نتیجه بگیریم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه تقوای سیاسی از مهم ترین مظاهر تقواست که باید مدنظر باشد و باید به تدین، تخصص و توانمندبودن توجه شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.