مسیرگشایی خیابان ستارخان در دستور کار قرار دارد/ مشکلات ترافیکی میاندوآب ناشی از عدم آینده نگری است
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شناسه : 304612
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: راه حلی که امروز برای تعدیل نسبی ترافیک شهری مطرح می شود مسیرگشایی خیابان ستارخان است که در دستورکار قرار دارد و فاز مطالعاتی طرح پایان یافته است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه فوق العاده شورای ترافیک میاندوآب با تاکید بر اینکه باید حل معضل ترافیک در دستور کار متولیان امر قرار گیرد، اظهار کرد: متاسفانه در گذشته کم کاری هایی در تامین زیرساخت های ترافیکی شهرستان صورت گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: عدم آینده نگری در گذشته برای ایجاد پارکینگ، ساخت و سازهای غیر مجاز سبب شده تا ترافیک شهری در این شهر روز به روز سنگین تر شود.

وی با اشاره به معضل ترافیک و سد معبر در بلوار دانشگاه پیام نور، گفت: معضل ترافیک و سدمعبر بلوار دانشگاه امروز به عنوان یکی از شکایات برحق اهالی منطقه است که در منطقه شاهد هستیم.

پیام تصریح کرد: بنگاه داران و فعالان در زمینه خرید و فروش خودرو در بلوار دانشگاه باید ضمن احترام به حقوق شهروندی تابع قوانین بوده و نسبت به جلوگیری از پارک خودرو در محل های ممنوعه بویژه پیاده روها اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه مصوبات شورای ترافیک حکم قانون را دارد و لازم الاجراست، اظهار کرد: در صورت عدم همکاری فعالان بازار خودرو، طبق قانون نمایشگاه های فاقد پارکینگ و پروانه کسب پلمب خواهند شد.

وی هم چنین با بیان اینکه خیابان های هسته مرکزی شهر جوابگوی ترافیک امروزی نیست، گفت: عدم آینده نگری در گذشته برای ایجاد زیرساخت های ترافیکی معضلات زیادی بوجود آورده است که باید در این راستا چاره اندیشی برای این کار انجام گیرد.

پیام افزود: طبق نظر کارشناسان راه حلی که امروز برای تعدیل نسبی ترافیک شهری مطرح می شود مسیرگشایی خیابان ستارخان است که در دستورکار قرار دارد و فاز مطالعاتی طرح پایان یافته و امیدواریم با همکاری ادارات آموزش و پرورش، امور برق، شهرداری و شورای شهر در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.