مسجد، خاستگاه انقلاب اسلامی بود/ دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود  
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
شناسه : 271092
5

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب گفت: خاستگاه انقلاب اسلامی  از مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی بود.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به نقش مساجد در انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خاستگاه انقلاب اسلامی  از مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی بود.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب با تاکید بر گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود: وظیفه تک تک ما در ارتباط با گرامیداشت انقلاب اسلامی وظیفه خطیری بوده و باید این ایام را گرامی داشته و اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

وی در ادامه با تشریح برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب، گفت: کمیته ای متشکل ازانجمن های اسلامی و هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی هنری مساجد وکمیته قرآن و مساجد شکل گرفته و برنامه هایی را برای این ایام پیش بینی کرده اند.

قنبری با بیان اینکه “10 شب، 10 مسجد” یکی از برنامه هایی است که از 12 بهمن در میاندوآب آغاز شده و در طول دهه مبارک فجر ادامه می یابد، تصریح کرد: این برنامه با محوریت گفتمان انقلاب، مراسم های ویژه کارگاه های آموزشی بصیرت افزایی و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی-ایرانی برگزار می شود.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میاندوآب اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، طرح تلاوت نور در کانون های مساجد و تجلیل از فعالان فرهنگی، قرآنی و همایش نقش متولیان مساجد و روحانیون در تقویت آرمان های انقلاب اسلامی، همایش هیئات مذهبی، مادحین و ذاکرین و نقش آنان در ایجاد و تداوم انقلاب و نیز دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه های ما است.

وی افزود: باید در این ایام معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب و شناساندن هرچه بیشتر نقش سازنده قرآن به قشر جوان جامعه و  فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت فعالان و چهره های ممتاز قرآنی در صحنه های مختلف انقلاب و نظام در اولویت برنامه های ما باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.