مسئولان نسبت به اشتغال جوانان و بسیجیان اهتمام داشته باشند/ دشمن شناسی و استکبارسیتزی ویژگی بارز شهید مدرس بود
۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
شناسه : 297505
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با بیان اينکه شهید مدرس، دشمن شناس و دوست شناس بود و استکبارستیزی به معنای واقعی بود، گفت: باید دوست و دشمن را شناخت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج، خط شکن و لشکر مخلص خداست که هر کجا انقلاب و نظام نیاز داشته، در صحنه حاضر بوده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اشتغال یکی از مهم ترین خواسته های بسیجیان و جوانان است، افزود: از مسئولان می خواهیم که با انصاف و عدالت رفتار کرده و  به اشتغال بسیجیان که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را دارند، بها دهند و اینگونه نباشد که بسیجیان را کنار زده و دیگری را انتخاب کنند.

وی در ادامه به روز مجلس شورای اسلامی اشاره و با بیان ویژگی های شهید مدرس، گفت: شهید مدرس در مقابل تمام سیاست های استکباری و استبداد یک تنه ایستادگی کرد.

حسن زاده تصریح کرد: شهید مدرس مردمدار بود و همیشه پای صحبت های مردم می نشست و همزمان که در مجلس فعال بود به مردم نیز خدمت می کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شهید مدرس، دشمن شناس و دوست شناس بود و استکبارستیزی به معنای واقعی بود، گفت: باید دوست و دشمن را شناخت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای دشمن را نشناختند و در ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کردند، گفت: با تمام قدرت در برجام حاضر شدیم ولی نتیجه چه شد؟ و ثمری از آن ندیدیم.

حسن زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان و بیانات خویش، دشمن را معرفی کرده اند، گفت: نباید از دشمن ااصلی غفلت کنیم و باید مثل شهید مدرس دشمن شناس و موقعیت شناس باشیم.

وی با بیان اینکه شهید مدرس، نمونه یک انقلابی در  عمل بود و از افراد انقلابی حمایت می کرد، تصریح کرد: وی در مقابل تهدیدات از اصول و مواضع خویش عقب نشینی نکرد و همراه مردم بود و دین خود را به دنیای دیگری نفروخت و با هر بادی نمی وزید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شهید مدرس استقلال طلب  و ساده زیست، افزود: وای به حال آنهایی که برای عکس گرفتن با یک بیگانه سر و دست می شکستند و دوست و دشمن را نشناختند‌.

وی در ادامه با تاکید بر خداترسی و تقوا، اظهار کرد: در این صورت با عزت واقتدار می توان به پیش رفت.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.