مسئولان راه آهن، توجه ویژه ای به وضعیت ایستگاه میاندوآب داشته باشند
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
شناسه : 291481
6
فرماندار میاندوآب:

به گزارش زرین خبر، فرماندار ویژه میاندوآب امروز به همراه معاون مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان و جمعی از مسئولان شهرستانی از ایستگاه راه آهن این شهرستان بازدید کرد. حسام شیرازه محبت هدف از این بازدید را بررسی و رفع نواقص ایستگاه عنوان کرد و افزود: در بازدید از ایستگاه راه آهن مشکلاتی همچون سیستم […]

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار ویژه میاندوآب امروز به همراه معاون مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان و جمعی از مسئولان شهرستانی از ایستگاه راه آهن این شهرستان بازدید کرد.

حسام شیرازه محبت هدف از این بازدید را بررسی و رفع نواقص ایستگاه عنوان کرد و افزود: در بازدید از ایستگاه راه آهن مشکلاتی همچون سیستم روشنایی، مسیر دسترسی، آب و گاز مطرح شد که مشکلاتی که در حوزه مسئولان شهرستان میاندوآب وجود دارد مرتفع شده و منتظر همکاری مناسب از سوی مسئولین راه آهن هستیم.

فرماندار میاندوآب گفت: مشکلات مربوط به انشعاب آب و گاز حل شده و منتظر تعیین پیمانکار از سوی شرکت راه آهن هستیم، همچنین ادارات برق، راه و حمل و نقل نیز با تمام توان آماده همکاری هستند.

وی با اشاره به هزینه های بالای ساخت ایستگاه راه آهن، اظهار کرد: نگهداری نامناسب و عدم رسیدگی باعث ازبین رفتن بیت المال و سرمایه ملی می شود.

شیرازه محبت تصریح کرد: از مسئولین شرکت راه آهن انتظار می رود علاوه بر تلاش مضاعف در جهت بهبود وضعیت ایستگاه و همکاری با مسئولان شهرستان، اهتمام ویژه ای نیز به نگهداری از تاسیسات ایجاد شده داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.