مسئولان در سال جدید موانع تولید را رفع کنند
۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 317686
2
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و در این میان نیز ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شده و وارد صحنه شوند.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان این است که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری که در سخنرانی نوروزی بر آن تأکید داشتند؛ قدم بردارند.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید در راستای عملیاتی‌کردن شعار «جهش تولید» قدم بردارند، افزود: رهبر فرزانه انقلاب امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری فرمودند تا مردم در کنار دولت و دولت در کنار مردم پای صحنه بیایند.

وی افزود: نام‌گذاری امسال به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی اینکه مردم و دولت به کمک هم برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت موجود کمر همت بسته و تلاش خود را بکار بگیرند.

جلالی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال ابعاد مختلف شعار سال را به‌خوبی تبیین کردند، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند؛ جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئولان باید موانع تولید را برای حضور مردم رفع کنند، اظهار کرد: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و در این میان نیز ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شده و وارد صحنه شوند.

وی با تأکید بر اینکه «تولید» کلید حل مشکلات اقتصادی است، افزود: جمع‌بندی نظرات کارشناسان اقتصادی ما را به این نتیجه می‌رساند که کلید حل مشکلات اقتصادی کشور از جمله «تورم»، «اشتغال» و «ارزش پول ملی» مسئله «تولید» بوده و به همین دلیل نیز در چند سال گذشته بر موضوع تولید تکیه شده است.

جلالی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب مسئولان و برنامه‌ریزان کشور و همکاری صاحب‌نظران و مشارکت عملی فعالان اقتصادی، زمینه تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» به بهترین وجه فراهم شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.