مسئولان به فکر گره گشایی از مشکلات مردم باشند
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
شناسه : 305990
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: این مردم با یک اشاره رهبری در صحنه حاضر شدند و اکنون وظیفه مسئولان است که به فکر گره گشایی از مشکلات آنها باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز و میلاد باسعادت امام حسین (ع) و  حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام زین العابدین (ع)، اظهار کرد: پاسداران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی خودش درخشیده اند و همواره سرافراز و سخت کوش بوده اند.

امام جمعه میاندوآب افزود: سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ما لرزه بر اندام دشمنان افکنده اند.

وی با اشاره به دعاهای امام سجاد(ع) و اندیشه سیاسی اسلام، گفت: اندیشه سیاسی اسلام این است که نه ظالم باشی نه ظلم و ذلت را بپذیری، یعنی نه تسلیم ظالم شوی و نه در جایگاه ظلم قرار گیری.

حسن زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز برگرفته از تعالیم دین و اسلام است، افزود: اگر در ابتدای انقلاب اسلامی، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت نه شرقی نه غربی؛ برگرفته از صحیفه سجادیه و قرآن کریم است.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: ما با الهام از اندیشه سیاسی اسلام، در مقابل ۴۰ کشور دنیا ایستادیم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدیم.

وی اظهار کرد: امروز نیز با الهام از اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب که برگرفته از اندیشه سیاسی اسلام است، با صدای بلند  می گوییم “مرگ بر آمریکا” و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حسن زاده در ادامه خطبه ها با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: باید علما و نخبگان جامعه به جهاد تبیین توجه ویژه ای داشته و نسل امروزی را نسبت به اهداف و توطئه های دشمنان آگاه سازند.

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمن می خواهد با توطئه فرهنگی و امپراطوری رسانه ای جوانان کشور ما را به سمت بی بند و باری سوق داده و انقلاب را به انحراف بکشاند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بسیاری از کسانی که به دفتر مراجعه می کنند از وضعیت اقتصادی گلایه مند هستند، گفت: هشت سال دولت قبل، به مذاکرات چشم دوخت و کشور را به این وضعیت دچار کرد.

حسن زاده با اشاره به اینکه در ضرب المثل است که باید کار را به کاردان سپرد، تصریح کرد: خطاب به مسئولان اقتصادی می گوییم که اگر نمی توانید بیایید و به مردم بگویید و اگر می توانند باید سریعا کاری برای این وضعیت اقتصادی و افزایش روز به روز قیمت کالاها انجام دهند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که پشتیبان رهبری و نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: این مردم با یک اشاره رهبری در صحنه حاضر شدند و اکنون وظیفه مسئولان است که به فکر گره گشایی از مشکلات آنها باشند.

وی اظهار کرد: ما به نیت صادق آیت الله رئیسی هیچ شکی نداریم و از او می خواهیم که با انسان های زالو صفت که مردم را با مشکل و گرفتاری مواجه ساخته اند، با رحمانیت برخورد نکند.

حسن زاده هم چنین با اشاره به روز مهندس و اهمیت نظارت بر ساخت و سازهای عمرانی، گفت: وضعیت فعلی که در ترکیه شاهد هستیم ناشی از نبود نظارت و عدم رعایت قوانین ساخت و ساز بوده است و لذا باید به استاندارد سازی توجه ویژه ای داشت.

امام جمعه میاندوآب هم چنین بر لزوم حمایت همگانی در ایجاد مرکزی برای بیماران خاص در میاندوآب تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.