مسئولان با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند/ باید در خدمت همه مردم بود
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
شناسه : 273785
1

امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان باید بین خود و مردم جدایی نیاندازند و با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب در سال 97 با اشاره به اینکه در سال جدید باید با فکر و اندیشه جدید وارد عرصه شد، اظهار کرد: متاسفانه در دنیای امروزی جای جدی و بازی عوض شده است و در این دنیا حرف دروغگوها بیشتر برش دارد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ماه شعبان ماه پیامبر اکرم(ص) است و ایشان اسوه اخلاق هستند، افزود: باید رفتار و اخلاق پیامبر اکرم(ص) الگو و رفتار ما باشد.

وی گفت: در طول تاریخ همواره هیچ قلدری ماندگار نشده و تنها اخلاق ماندگار شده است و این را بدانید تنها اخلاص و اخلاق هست که ماندگار می شود.

حسن زاده با بیان اینکه اخلاق این نیست که در مقابل ظالم سر تعظیم فرود بیاوری، تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید که در مقابل دشمنان محکم و مقتدر و با دوستان مهربان باشید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در اولویت همه مسئولان باشد، اظهار کرد: مسئولان توجه داشته باشند که مردم شاید در گروه ما نباشند ولی همشهری ما هستند و باید در خدمت همه باشیم.

وی گفت: در حکومت اسلامی وظیفه داریم تا نسبت به خانواده بزرگ ایران اسلامی با محبت و دوستی و صفا و صمیمیت رفتار کنیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی حرکات و رفتارها در حکومت اسلامی جایی ندارند، افزود: باید با خط و مشی شهدا به پیش برویم و این را در نظر داشته باشیم که باید خط شکن بود و درب ها روی همه باز باشد.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تضعیف و تخریب چهره نظام و جدایی بین مردم و مسئولان است، تصریح کرد: باید ارتباط مردم و مسئولان حفظ و مسئولان برای تقویت رابطه خود با مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه شنیده شده یک مسئولی در شهرهای اطراف درب ورود و خروج دفترش با استفاده از کنترل از راه دور کار می کند و این کار خوبی نیست، اظهار کرد: مسئولان باید بین خود و مردم جدایی نیاندازند و با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.