مسئولان باید مردمی بوده و همراه مردم باشند
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
شناسه : 300905
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: مسئولان باید مردمی بوده و همراه مردم باشند و در نگاه اسلامی نیز مردمی بودن بودن بسیار بالاست.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه مردمی بودن، سیره نبوت و ولایت است، اظهار کرد: مسئولان حکومت الهی و اسلامی باید مردمی  باشند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ارزش کنار مردم بودن بسیار بالاست، افزود: مسئولان باید مردمی بوده و همراه مردم باشند و در نگاه اسلامی نیز مردمی بودن بودن بسیار بالاست.

وی  با بیان اینکه مردمی بودن به ادعا کردن نیست بلکه باید با مردم انس گرفت و با مردم زندگی کرد، گفت: این رفتار و مردمی بودن را در رئیس جمهور در سفر به میاندوآب به عینه دیدیم.

حسن زاده در ادامه به شاخص های مردمی بودن اشاره و تصریح کرد: نخستین شاخصه مردمی بودن این است که به سیره نبوی و علوی عمل می کند و به محرومین و مستضعفین کمک می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه عدم داشتن نگاه از بالا به پایین و ارباب رعیتی از دیگر شاخصه های مردمی بودن است، گفت: اعتقاد به اراده و نیروی مردم و تماس با مردم و نشستن پای صحبت آنها از دیگر شاخصه های مهم مردمی بودن است.

وی تصریح کرد: هر جا مسئولان، مردم را باور داشته اند نتیجه گرفته ایم و هر جا مردم را در مسائل مختلف باور کنیم و مردم همراه می شوند، مشکلات حل می شود و دشمن را عقب می رانیم و بر دهان آنان می زنیم.

حسن زاده هم چنین با اشاره به اینکه منطقه ما سرشار از سرمایه است، افزود: باید از سرمایه گذاران حمایت کرد و بنده از دولتمردان فعلی تقدیر می کنم که هر روز در خدمت مردم هستند.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر اتحاد و همدلی، گفت: اگر کسی بخواهد مسئول شود و بگوید نه امام جمعه، نه فرماندار و نه نماینده و نه کسی دیگر را به حساب نمی آورم، مردم قطعا اجازه نمی دهند چنین کسی مسئول شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.