مسئولان باید از مردم عذرخواهی کنند/ مدیریت جهادی شرط تحقق رونق تولید است/ وزرایی که در آستانه انتخابات میاندوآب می آمدید، دوباره بیایید، چرا که حرف ها داریم
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
شناسه : 281049
3

امام جمعه میاندوآب گفت: لااقل جرات عذرخواهی از مردم را داشته باشید و از مردم نسبت به این روز به روز قیمت ها افزایش می یابد، عذرخواهی کنید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،  حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرصت های کشور برای تحقق رونق تولید، اظهار کرد: ظرفیت های اقتصادی کشور یکی از شاخصه های مهم برای تحقق رونق تولید است.

امام جمعه میاندوآب به موقعیت جغرافیایی و ژئوپلتیکی ویژه کشورمان اشاره کرد و افزود: دسترسی به بازهای گسترده و متنوع و دسترسی به منابع طبیعی استفاده نشده و منابع سرشار انرژی از دیگر فرصت های کشور برای تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه غیرقابل پیش بینی بودن و تغییرات قیمت مواد اولیه و محصولات از موانع رونق تولید در کشور است، گفت: دلار و … گران شد گفتند به ما ربطی ندارد و اکنون آیا خجالت آور نیست که مردم در صف دریافت قند بایستند.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم از این وضعیت گله مند هستند، تصریح کرد: اگر بلد نیستی، کنار برو و باید این گله مندی به گوش مسئولان برسد و مسئولان مربوطه بدانند که مردم ناراحت هستند .

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دوست دارم وزرایی که در آستانه انتخابات به این شهر می آمدند، دوباره بیایند چرا که حرف ها داریم، اظهار کرد: در آستانه انتخابات پنج وزیر به میاندوآب آمدند و کسی پیدا نشد تا چیزی از آنها بپرسد.

وی افزود: وزیر کار و وزیر صنعتی که در آستانه انتخابات به میاندوآب می آمدی، الان بیا و حرف ها را بشنو.

حسن زاده با تاکید بر اینکه مسئولان مربوطه باید از مردم عذرخواهی کنند، اظهار کرد: لااقل جرات عذرخواهی از مردم را داشته باشید و از مردم نسبت به این روز به روز قیمت ها افزایش می یابد، عذرخواهی کنید.

امام جمعه میاندوآب، کمبود نقدینگی و سودآور سرمایه گذاری در بازارهای موازی و تمایل برخی به خرید کالای خارجی را از دیگر موانع رونق تولید برشمرد و تصریح کرد: قاچاق کالا، وارداتی که به تولید داخلی آسیب می رساند، ضعیف بودن فرهنگ کار و فرار از کارهای سخت، بی ثباتی سیاست ها و قوانین و مقررات و رویه های اجرایی ناظر بر کار، دشواری تامین مالی، موانع در فرایند اداری و اخذ مجوزهای کسب و کار در دستگاههای اجرایی از جمله موانع رونق تولید است.

وی در ادامه به الزامات رونق تولید در کشور اشاره و اظهار کرد: تولید زمانی رونق می گیرد که مدیریت ها جهادی بوده و شبانه روز در خدمت رونق تولید باشد و اکنون گیر کار ما در این است که مدیریت جهادی نیست.

حسن زاده با بیان اینکه بنده گله کردم  ولی علیه ام نامه نوشتند، افزود: گفتم دو هزار و 500 نفر بیکار داریم و 363 شغل ایجاد شده، حال چه فکری به حال بقیه کنیم و چه خاکی بر سر کنیم؟

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد:  بنده از طرف مسئولان عذرخواهی می کنم که نتوانستیم شغل ایجاد کرد و جلوی تورم را بگیریم و برعکس هر روز دلار و سکه و ماشین گران شد.

وی گفت: راهبرد توسعه صادرات، بهبود فضای کسب و کار، فعال سازی ظرفیت های بخش خصوصی، تقویت نظام بانکی، تجاری سازی علم، مبارزه با قاچاق کالا است.

حسن زاده با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه خودسازی و تزکیه نفس است، افزود: باید از فرصت طلایی ماه مبارک رمضان که فرصتی برای آشتی با خدا، تقویت اراده و تصمیم گیری، برنامه ریزی و ایجاد نظم، پیوند با ولایت، رفع کدورت، صبر و قناعت است، به بهترین نحو استفاده کرد.

امام جمعه میاندوآب به روز مطبوعات اشاره و با بیان اینکه مطبوعات باید حق الناس را رعایت کنند، گفت: مطبوعاتی ها و کسانی که در فضای مجازی کار می کنند، باید از خدا بترسند، فردا روز قیامت  و سوال و جواب هست و باید نسبت به نوشته ها پاسخ داد.

وی با تاکید بر اینکه نباید خدا را فراموش کرد، افزود: نباید هر حرفی را نوشت و حرف ها و اخبار جعلی منتشر کرد، سیاسی بازی را باید کنار گذاشت چرا که سیاسی بازی سبب تضعیف می شود.

حسن زاده با بیان اینکه متاسفانه چنین مواردی را در میاندوآب و به ویژه در آستانه انتخابات دیده ایم، تصریح کرد: چند نفر جمع شده و در آستانه انتخابات می گویند، فلانی را زمین می زنیم، حتی به خود من هم گفتند و باید پرسید که چه کسانی را به زمین می زنید؟ مگر مسلمان نیستید؟

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.