مسئولان باید از تولید و سرمایه‌گذاری پشتیبانی و مانع زدایی کنند/ امنیت، ارمغان نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان(عج) است
۰۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
شناسه : 293675
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید کسانی که وظیفه دارند از تولید و سرمایه‌گذاری پشتیبانی و مانع زدایی کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

امام جمعه میاندوآب افزود: در سالهای گذشته نیز رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها بر امر تولید تاکید داشتند و تاکید بر تولید در نام‌گذاری امسال نشان می دهد که آن‌طور که باید جهش تولید عملیاتی و محقق نشده و از تولید پشتیبانی و مانع زدایی نشده است.

وی با تاکید بر حمایت از تولید در سطح شهرستان، استان و کشور، گفت: باید کسانی که وظیفه دارند از تولید و سرمایه‌گذاری پشتیبانی و مانع زدایی کنند و این موضوع نیز در سطح شهرستان انجام گیرد تا میاندوآب به جایگاه واقعی اش دست یابد.

حسن زاده با اشاره به برخی شبهه ها در فضای مجازی در آستانه انتخابات، افزود: کسانی که می گویند رئیس جمهور اختیارات ندارد و تدارکاتچی است، چرا برای ریاست جمهوری سر و کله می شکنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ریاست جمهوری، شخص دوم کشور بوده و پرمشغله ترین و پر مسئولیت ترین جایگاه در کشور است، تصریح کرد: تقریبا همه مراکز مدیریتی، پرمسئولیت ترین و پرمشغله ترین و دستگاههای اجرایی همه در اختیار و زیرمجموعه ریاست جمهوری بوده و دخل و خرج کشور در دست دولت است.

وی تصریح کرد: به دلیل نقص و ضعف دولت های مختلف در ۴۲ سال گذشته بوده که دیگران وارد میدان شده و کاستی ها را جبران کرده اند.

حسن زاده با تاکید بر بصیرت و هوشیاری مردم و لزوم توجه به معیارهای انتخاب اصلح، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خویش بیان کردند، هرکس به دنبال سعادت کشور است باید رئیس‌جمهوری، با کفایت، با ایمان، عدالت خواه و فسادستیز، عملکرد انقلابی و جهادی، درون گرا، مردمی، معتقد به جوانان و امیدوار به آینده انتخاب کند.

وی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: امنیت و اقتدار ما به برکت رشادت ها و ایثارگری های نیروهای امنیتی و مسلح است.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان با توطئه نفوذ و … هر روز به دنبال ضربه زدن به مردم و نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت ایثارگری ها و رشادت های نیروهای مسلح و سربازان گمنام زمان(عج) در درون دریایی از آتش در نهایت امنیت و آرامش است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.