مسئولان ایمان و امید را در جامعه تقویت کنند
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
شناسه : 308858
1
امام‌جمعه موقت میاندوآب: امام‌جمعه موقت میاندوآب گفت: دشمن ایمان و امید را در جامعه نشانه گرفته است و لذا همه ما وظیفه داریم ایمان و امید را در جامعه تقویت کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام علیرضا رضوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی (ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت تقویت ایمان و امید در جامعه اشاره داشتند که باید از سوی مسئولان موردتوجه قرار بگیرد.

امام‌جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند تا امید به آینده را در جامعه کم‌رنگ کنند، گفت: دشمن ایمان و امید را در جامعه نشانه گرفته است و لذا همه ما وظیفه داریم ایمان و امید را در جامعه تقویت کنیم.

رضوی با اشاره به اینکه دشمنان از جنگ سخت و توطئه‌های خود نتیجه نگرفته‌اند، افزود: دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنمی‌دارد و امروز بعد از شکست در جنگ سخت؛ به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده است و می‌خواهد اهداف خود را عملیاتی کند.

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی غربی از جمله برنامه‌های دشمن در این راستا است که روی آن تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند و قصد دارد در مبادی مختلف آن را عملی کند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب هم چنین در ادامه با تأکید بر ترویج ازدواج آسان در جامعه، اظهار کرد: متأسفانه برخی بدعت‌های غلط و آداب‌ورسوم نادرست سبب تأخیر در ازدواج جوان‌ها شده که لازم است در این زمینه نخبگان و خانواده‌ها این بدعت‌های غلط را حذف کنند.

رضوی افزود: سخت‌گیری‌های بی‌مورد، مهریه‌های آن‌چنانی و برخی فرع‌ها که جای اصل را گرفته‌اند، آثار بدی در جامعه دارند که باید حذف شوند.

امام‌جمعه موقت میاندوآب هم چنین با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران که روز بسیج اساتید نام‌گذاری شده است، گفت: از شهید چمران پرسیدند تعهد بهتر است یا تخصص؟ وی در جواب گفت می‎گویند تقوا از تخصص لازم‎تر است، آن را می‎پذیرم، اما می‎گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می‎پذیرد، بی‎تقواست.

وی افزود: مسئول باتقوا آن است که در خدمت مردم باشد و به مردم خدمت کند و در این راستا قدم بردارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.