مسئولان از قضیه برجام عبرت بگیرند/ اعطای وام برای سفر به مناطق آزاد در واقع بیراهه رفتن و عدم دیدن دردهای واقعی جامعه است/ انقلاب اسلامی ما انقلاب حسینی و فاطمی است
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
شناسه : 279096
5

امام جمعه موقت میاندوآب گفت: باید مسئولان از قضیه برجام و رفتار آمریکا و اروپا درس عبرت بگیرند و به جوانان و قدرت داخلی خود تکیه کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان هر روز دنبال فتنه انگیزی بوده و هر روز توطئه چینی می کنند.

امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه ولایت فقیه، نظام این کشور و مملکت است، افزود: اساس وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه است و باید همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم تا به کشورمان آسیبی نرسد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما کشوری ثروتمند و غنی است، گفت: در کشوری مثل آمریکا که دولت آن نزدیک به دو ماه است؛ تعطیل شده و هم اکنون با تعطیلی دولت آمریکا 800هزار کارمند در دومین ماه بیکاری و بی پولی هستند.

گل حسینی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه مسائل فرعی بر مسائل اصلی مقدم می شود، تصریح کرد: مردم برای دریافت وام 15 میلیون تومانی ازدواج از هفت خوان رستم می گذرند و این درحالی است که مسئول سازمان گردشگری از اعطای وام 20 میلیون تومانی برای سفر به مناطق آزاد خبر می دهد.

امام جمعه موقت میاندوآب اظهار کرد: این موضوع در واقع بیراهه رفتن و عدم دیدن دردهای جامعه بوده و انصاف نیست، مگر چند درصد از مردم کشور ما دغدغه سفر به مناطق آزاد را دارند و این در حالی است که فردی شاید معطل و نیازمند دریافت وام پنج میلیونی است.

وی به موضوع برجام و بدعهدی آمریکا اشاره و با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها نسبت به بدعهدی دشمنان هشدار دادند، گفت: نسل فعلی نیز بدعهدی آمریکا را تجربه کردند و دیدند که آمریکا بدعهد بوده و اروپا نیز همزاد آمریکا است و قطعا آیندگان در این باره بیشتر خواهند نوشت.

گل حسینی با تاکید بر ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان، اظهار کرد: باید مسئولان از قضیه برجام و رفتار آمریکا و اروپا درس عبرت بگیرند و به جوانان و قدرت داخلی خود تکیه کنیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه در اخبار شنیده شد که بازرسان آژانس از دانشگاهها و مقالات علمی ما نیز بازرسی کرده اند و این موضوع را رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که این موضوع قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت میاندوآب به دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در زمان نظام جمهوری اسلامی علی رغم جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک خود را به دشمنان ندادیم و این در حالی است که در زمان قاجار و پهلوی به گوشت قربانی تقسیم شده بود.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی برخی افراد ساده لوح رضاشاه و محمد رضا شاه به عنوان وطن پرست یاد می کنند، در حالی که تاریخ پر از خیانت های آنهاست، افزود: واگذاری جزایر آریانا، زرکوه به امارات بعد از سال 1350 و واگذارای ارتفاعات آرارات به ترکیه در سفر رضا خان به ترکیه جهت حل اختلافات و دوستی و واگذاری جزیره بحرین از جمله این خیانت ها است.

امام جمعه موقت میاندوآب با تاکید بر پرهیز از اسراف، تصریح کرد: متاسفانه در امورات مختلف مانند مصرف نان، آب و … اسراف می کنیم و باید از این موضوع جلوگیری کرده و در فرزندان خود روحیه ایثار و از خودگذشتگی را تقویت کنیم.

گل حسینی به ایام فاطمیه اشاره و با تاکید برسبک زندگی فاطمی در خانواده ها، اظهار کرد: نیاز امروز جامعه ما سبک زندگی فاطمی است و درهمه ابعاد زندگی باید از سبک زندگی فاطمی و اسلامی الگوگیری کنیم.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران، فاطمی بوده و این انقلاب یک انقلاب حسینی و فاطمی است.

امام جمعه موقت میاندوآب هم چنین بر لزوم بزرگداشت ایام فاطمیه تاکید کرد و افزود: ایام فاطمیه فرصتی است تا عزاداران بی‌بی دوعالم زندگی و سیره عملی حضرت را پیشه و الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.