مسئله فلسطین، موضوعی اعتقادی، ایمانی و تکلیف دینی است/روز قدس، فریاد حمایت از مظلومین عالم در برابر مستکبرین جهانخوار است
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 299998
7
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: مسئله فلسطین، موضوعی اعتقادی، ایمانی و تکلیف دینی بوده و رسالت ما در قبال مسئله فلسطین رسالتی جهانی است.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند رهبرکبیرانقلاب اسلامی ایران است که با این حرکت هوشمندانه، توطئه های دشمن را که به دنبال ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی بودند، خنثی کرده است.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مسئله فلسطین، موضوعی اعتقادی، ایمانی و تکلیف دینی است، افزود: رسالت ما در قبال مسئله فلسطین رسالتی جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری پرشور مراسم روز جهانی قدس، تأثیر بسیار زیادی بر روند مقاومت و مبارزات مردم فلسطین دارد، گفت: جبهه مقاومت فلسطین در عملیات های اخیر به موفقیت های خوبی دست یافته اند و ان شاءالله این روز قدس و حضور پر شور مردم مسلمان جهان ، بویژه ایران اسلامی،انگیزه و شور و اشتیاق آنها را بیشتر خواهد کرد.

جلالی با بیان اینکه امروز محورمقاومت در منطقه فلسطین بوده و سمبل آن نیز قدس شریف است، تصریح کرد: امروزه جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته که چشمش به ایران است.

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر اینکه راهپیمایی و ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی قدس از اهمیت خاص برخوردار است و باید مردم و مسئولان در کنار گروه‌های مردمی و جهادی برای برگزاری آن اقدام کنند، اظهار کرد: روز قدس به فرموده بنیانگذارِگفتمان مقاومت در جهان امروز،  روز اسلام بوده و متعلق به همه مسلمین جهان است و صدایی رسا برای حمایت از مظلومین عالم در برابر مستکبرین جهانخوار است.

وی افزود: ان شاءالله امسال هم با هم افزایی و همراهی تمامی نهادها، ادارات، ارگان‌ها، شرکت‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شریف ایران اسلامی مخصوصا خطه همیشه در صحنه ی آذربایجان غربی  شاهد برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس باشیم.

جلالی گفت: قدس پیروز است و  ملت فلسطین دیر یا زود به سرزمین‌شان باز خواهند گشت و قدس و مسجد الاقصی به عنوان قبله گاه اول مسلمین در اختیار مسلمانان خواهد بود.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه همه باید فریاد بزنیم و اینگونه نیست که فریاد و شعار فایده نداشته باشد، اظهار کرد: فریاد منِ فریاد شما و شما و محله شما، شما وشهرشما، شما و استان شما  جمع می شود وسیل خروشانی می شود و وحشت به دل صهیونیسم و امریکا و وهابیت خواهد انداخت، پس وعده دیدار روز قدس با اراده پولادین برای درهم شکستن استکبارجهان با شعار مرگ بر اسرائیل ومرگ بر آمریکا.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.