مرکز واکسیناسیون خودرویی در میاندوآب راه‌اندازی شد
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
شناسه : 296497
5
در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی؛ در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و همزمان با هفته دفاع مقدس مرکز واکسیناسیون خودرویی در میاندوآب افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و همزمان با هفته دفاع مقدس؛ مرکز واکسیناسیون خودرویی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، فرمانداری، شهرداری و گروه‌های جهادی در میاندوآب راه اندازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در آئین افتتاح این مرکز گفت: مرکز واکسیناسیون خودرویی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و با هدف تسریع در سرعت واکسیناسیون و رفاه حال شهروندانی که برای حضور در مراکز واکسیناسیون با مشکل مواجه بودند راه اندازی شده و ارائه خدمات می نماید.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ افزود: این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای طرح شهید سلیمانی با همکاری سپاه پاسداران، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و گروه جهادی شهدای جهادگر برای رفاه حال شهروندان راه اندازی شده و امیدواریم مردم با استقبال از طرح واکسیناسیون و ترغیب نزدیکان برای زدن واکسن، کمک حال مدافعان سلامت برای قطع زنجیره انتقال بیماری باشند.

مرکز واکسیناسیون خودرویی در میاندوآب همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب در خیابان ساحلی-جنب پارک ساحلی آتا در زمینه واکسیناسیون علیه کرونا به مردم ارائه خدمات خواهد نمود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.