مرکز فرهنگی شاهد در میاندوآب احداث می‌شود
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
شناسه : 312571
4
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب گفت: مرکز فرهنگی شاهد با دیواره نگار مزین به تصاویر شهدای جاویدالاثر در این شهرستان احداث می‌شود.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جلسه کارگروه تخصصی ساماندهی گلزار شهدای شهرستان میاندوآب، امروز با حضور فرماندار ویژه و اعضای این کارگروه در محل فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در سخنانی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری بوده و همه در این زمینه نقش و مسئولیت داریم.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های این عزیزان بوده و راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: بی‌تردید تا زمانی که فرهنگ ایثار، شهادت در جامعه ترویج یافته و زنده و پاینده باشد در آن صورت مسیر رشد و تعالی را سرفرازانه طی خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه راه‌اندازی مراکز فرهنگی شاهد قدم مثبتی در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: مراکز فرهنگی شاهد بهترین مکان برای محافل انس با شهدا هستند.

فرماندار ویژه میاندوآب تصریح کرد: انتظار داریم در ساخت مرکز فرهنگی شاهد میاندوآب، علاوه بر رعایت الزامات فنی طرح، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نیز نهایت مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند تا در راه‌اندازی این مرکز نیز تسریع شود.

مرکز فرهنگی شاهد در میاندوآب احداث می‌شود

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه باید یاد و خاطره شهدا را همواره گرامی داشته و در این راستا قدم برداریم، گفت: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا بوده و باید قدردان خون این شهدا بوده و راه این عزیزان را که برای امنیت ما از جان خود گذشتند، ادامه دهیم.

یحیی افشاری با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته برای احداث مرکز فرهنگی شاهد، اظهار کرد: مرکز فرهنگی شاهد با دیواره نگار مزین به تصاویر شهدای جاویدالاثر در این شهرستان احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: عملیات احداث مرکز فرهنگی شاهد در شهرستان میاندوآب به مساحت ۳۰۰ مترمربع با برآورد هزینه ۳۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب با اشاره به تخصیص اعتبار اولیه چهارمیلیاردریالی برای احداث مرکز فرهنگی شاهد میاندوآب، افزود: این مرکز در جوار گلزار شهدای شهرستان میاندوآب احداث می‌شود.
افشاری با تأکید بر همکاری همه دستگاه‌های اداری برای احداث این مرکز، تصریح کرد: برای تکمیل این طرح معنوی نیازمند تأمین اعتبار و مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه در حوزه انشعابات برق، گاز و آب هستیم.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه ضمن ارائه توضیحات درباره محور و موضوع جلسه، نکته نظرات خود را برای تسریع در احداث مرکز فرهنگی شاهد در میاندوآب اعلام کردند.

شهرستان میاندوآب، زادگاه شهید باکری بوده و ۸۵۰ شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.