مرکز خدمات رفاهی در ورودی میاندوآب احداث می‌شود
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۳
شناسه : 312551
1
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: در ورودی شهر یک مرکز خدماتی رفاهی بین‌راهی احداث و بازسازی می‌شود که دارای امکانات لازم برای خدمات‌دهی به مسافران و مردم است.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، با اشاره به اینکه میاندوآب از موقعیت ویژه‌ای در منطقه برخوردار بوده و روزانه شاهد تردد هزاران مسافر است، اظهار کرد: در این زمینه مسجد حر ابن ریاحی و یک مرکز رفاهی برای خدمات‌دهی به مسافران و مردم عزیز در ورودی شهر از سمت تبریز پیش‌بینی‌شده است.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه در این زمینه در ورودی شهر از سمت تبریز این مرکز خدماتی رفاهی بین‌راهی احداث می‌شود، افزود: این مرکز خدماتی دارای امکاناتی مانند مسجد، سرویس‌های بهداشتی، پارک و آلاچیق مسافر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسجد حر بن ریاحی که در این محل واقع شده نیز بازسازی و احیا می‌شود، گفت: مسجد در گسترش فضای معنوی شهر اهمیت و جایگاه ویژه‌ای داشته و احیای مسجد حر ابن ریاحی قطعاً باعث رشد معنوی و فرهنگی در ورودی شهر می‌شود .

محمدزاده تصریح کرد: استراحت گاه برای رفاه حال مسافران و مردم عزیز در این زمینه به‌زودی افتتاح می‌شود.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، تصریح کرد: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار است، محیط آرام و دلنشین برای آنان فراهم شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.