مردم پیروز اصلی عرصه انتخابات هستند
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
شناسه : 294750
6
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مردم پیروز اصلی انتخابات هستند، افزود:کسانی که پیروز انتخابات می شوند بدانند رئیس جمهور و شورای همه مردم بوده و باید به مردم خدمت کنند و با تدبیر امورات را به پیش ببرند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: امروز مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در مورد سرنوشت خویش تصمیم می گیرند و سرنوشت کشور و شهر خود را تعیین می کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان با امپراطوری رسانه ای به دنبال کمرنگ کردن انتخابات هستند، افزود: کشوری که در تاریخ خود حتی سابقه یک بار رای گیری و مشارکت مردم در سرنوشت خویش را ندارد و اصلا نمی داند صندوق رای چیست، داعیه دموکراسی دارد و می گوید مردم رای ندهید در حالی که ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است و تنها کشوری است که مردم در آن اهمیت دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز رقابت های انتخاباتی تمام شده و فردا رفاقت ها شروع می شود، گفت: شنبه بعد از انتخابات، شنبه رفاقت به رقابت است و شنبه بعد از انتخابات باید شنبه مهربانی باشد.

حسن زاده با بیان اینکه گزارشات حاکی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای از اولین ساعت رای گیری دارد، تصریح کرد: به حول قوه الهی مردم علی رغم همه تبلیغات منفی دشمنان حضور پرشوری داشته و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه مردم پیروز اصلی انتخابات هستند، افزود:کسانی که پیروز انتخابات می شوند بدانند رئیس جمهور و شورای همه مردم بوده و باید به مردم خدمت کنند و با تدبیر امورات را به پیش ببرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.