مردم پای انقلاب و نظامی اسلامی ایستاده اند/ امیدآفرینی لازمه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۲
شناسه : 298511
9
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز از صدام ها و دشمنانی که آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را داشتند خبری نیست ولی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه و رهبری ولایت فقیه با صلابت و اقتدار به راه پرفروغ خود ادامه می دهد.
پ
پ

حسین فرج زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: امروز در حالی در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که دشمن در طول ۴۳ سال گذشته توطئه های مختلفی را علیه انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است.

وی افزود:  امروز از صدام ها و دشمنانی که آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را داشتند خبری نیست ولی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه و رهبری ولایت فقیه با صلابت و اقتدار به راه پرفروغ خود ادامه می دهد و مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به زمان شناسی و بصیرت مردم، گفت: امروز مردم نسبت به انقلاب امیدوار هستند و این امیدواری را در حضور خود در صحنه های انقلاب اسلامی نشان می دهند.

فرج زاده با تاکید بر اینکه مردم همواره و در صحنه های مختلف پشتیبان و یار و یاور انقلاب اسلامی بوده اند، تصریح کرد: حیات و ممات جمهوری اسلامی وابسته به مردم است و بدون مردم نظام اسلامی معنا ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند، تصریح کرد: مردم با تمام سختی ها پای انقلاب ایستاده اند و این را در انتخابات و راهپیمایی ها و مراسمات مختلف نشان داده اند و اکنون مسئولان باید به فلسفه جمهوری اسلامی که خدمت به مردم است، جامه عمل بپوشاند.

فرج زاده افزود: امروز یکی از اصلی ترین وظایف ما امیدآفرینی است چیزی که بر خلاف خواسته دشمنان است .

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.