مردم میاندوآب ۲۷ میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شناسه : 297707
5
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: امسال خیرین و مردم میاندوآبی در مجموع ۲۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال به مددجویان این اداره در حوزه‌های مختلف کمک کرده اند.
پ
پ

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: مشارکت خیرین و مردم میاندوآب در دستگیری از مددجویان بهزیستی، بی نظیر بوده و همواره در حوزه های مختلف یار و یاور ما بوده اند.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: در این راستا امسال در حوزه‌های مختلف، میاندوآبی‌ها در مجموع ۲۷ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال به این اداره کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه “بهزیستی امین مردم و خادم نیازمندان” است، تصریح کرد: از این مبلغ پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال‌ به بهزیستی و ۲۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال‌ به مراکز و موسسات خیریه تحت پوشش این نهاد کمک کرده‌اند.

کریمی هم چنین با اشاره به اینکه یک بانوی نیکوکار و خیّر اهل این شهرستان یک قطعه زمین‌ به ارزش ۲ میلیارد ریال به یک زوج معلول‌ اهدا کرده است، گفت: این زمین به مساحت ۱۰۰ مترمربع در روستای “ولی‌آباد” بوده که به مناسبت روز جهانی معلولان به این زوج معلول‌ اهدا شده است.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: با مساعدت و مشارکت خیران و همچنین اداره بهزیستی میاندوآب در این زمین برای این زوج معلول مسکن احداث می‌شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.