مردم مصرف برق را مدیریت کنند
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
شناسه : 282024
7

رئیس اداره برق میاندوآب گفت: تنها راه مقابله با خاموشی؛ استفاده صحیح از انرژی برق و سرلوحه قرار دادن موضوع مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف انرژی برق است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جمال کاظمی اصل امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در شهرستان میاندوآب حدود 98هزار و 809 مشترک برق وجود دارد که معادل هشت درصد مشترکین کل آذربایجان غربی است.

رئیس اداره برق میاندوآب با بیان اینکه 80 هزار و 553 مشترک خانگی در این شهرستان وجود دارد، افزود:در شهرستان میاندوآب 13 هزار و 372 مشترک تجاری، دو هزار و 195 مشترک عمومی، یک هزار و 614 مشترک کشاورزی و 522 مشترک صنعتی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشترکین برق در میاندوآب، خانگی هستند، گفت: از مجموع مشترکین شهرستانی، تعداد 35 هزار و 366 مشترک روستایی و بقیه شهری و صنعتی و… هستند.

کاظمی اصل به افزایش مصرف برق در ایام تابستان و با افزایش دمای هوا اشاره و تصریح کرد: با افزایش گرما و تشدید استفاده از وسایل سرمایشی شاهد افزایش مصرف برق هستیم که لازم است در این راستا مردم و ادارات مدیریت مصرف برق را برای جلوگیری از خاموشی داشته باشیم.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از خاموشی های احتمالی در میاندوآب، اظهار کرد:امسال برخی مشترکین عمومی و اداری مشمول طرح همکاری برای مدیریت مصرف برق می شوند.

رئیس اداره برق میاندوآب اظهار کرد: سال گذشته پیک مصرف برق در میاندوآب مربوط به 20 تیرماه با 97.2 مگاوات بود است که نسبت به شرایط مشابه سال ماقبل آن 8.8  افزایش هشت درصدی را شاهد بودیم و در کنار آن با اقدامات انجام گرفته در بخش اداری به طور متوسط در شهرستان 16 درصد کاهش مصرف داشتیم.

کاظمی اصل با اشاره به راه های مدیریت مصرف برق، تصریح کرد: استفاده مناسب از لوازم سرمایشی، افزایش راندمان تجهیزات مورد استفاده در بخش کشاورزی، استفاده حداکثری از نور طبیعی در لامپ های LED وSMD از جمله راه های مدیریت مصرف برق هستند.

وی افزود: تنها راه مقابله با خاموشی؛ استفاده صحیح از انرژی برق و سرلوحه قرار دادن موضوع مدیریت مصرف و اصلاح الگوی مصرف انرژی برق می باشد که در این زمینه نیازمند همکاری همه جانبه مردم هستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.